• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • lia76
    BooBoo skrev 2009-07-18 16:25:48 följande:
    www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=... Har länge funderat på att skicka efter denna.. Nån som sett den som kan berätta lite om den
    169:- på cdon.
    Även 169:- på discshop.
    Men där står det:
    "Michael Jackson - A remarkable life är för närvarande slut i lager p.g.a. att den är slut hos filmbolaget/vår leverantör. Vi har tyvärr inget exakt leveransbesked."

Är väl säkert eftertraktad
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-18 17:20:04 följande:
    "my pal Jacko.."MJ tyckte väl inte om o bli kallad för Jacko.. ska läsa intervjun snart..
    Tror det mest var Wacko han inte gillade att bli kallad... vet inte något om Jacko. Men han kanske satte det i samband.
  • Bevabus

Jag sitter och kollar på reprisen av Allsång på Skansen nu. Alexander Rydbak sjöng ju "Det gåtfulla folket" och jag tänkte skriva en sak till er då men glömde det helt.
    Sången handlar ju om barn och fantasivärlden de lever i och jag tänkte genast på Neverland och alla pedofilanklagelser när den här meningen kom:

"Där blir sängar till fartyg en natt och går till månen"

Precis den synen hade ju MJ och barnen på sängen. De tänkte inte något sexuellt om det, utan det var bara ännu ett ställe på Neverland där de kunde drömma sig bort i sagor och bara vara barn

• Runguska

Hoppar in och tipsar om denna sida som har massor av grejer med Michael Jackson - gratis frakt till sverige. Ändra valutan från Engelska pund till Euro bara så är det inga problem. Har själv beställt ett flertal gånger helt utan problem, snabba och pålitliga.

www.play.com/

• Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-18 17:29:58 följande:

I'm not a Jacko
    Aaww

Vill ge honom en kram. Trist att jag aldrig fick chansen att göra det. Jisses vilken kram han skulle få
  • KikiBoo

Då har man fasnat framför youtube igen
    Kollar på en intervju från -87 där han pratar om skivan Bad

Look at him{#lang_emotions_sunny}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-18 17:06:14 följande:
    när sa han det där?
    Jag hittade det på en sida där saker han sagt, skrivit osv var samlade
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-18 17:59:25 följande:
    Jag hittade det på en sida där saker han sagt, skrivit osv var samlade
    Kommer du ihåg sidan du var inne på när du köpte tavlan??
  • KikiBoo

Jaiks! Här var han jue riktigt snygg.
    Denna har länkats förut.. But who cares

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson