• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Ooh nu blire snart pizza och SJÄLVKLART The Dangerous Tour för hundrasjunde gången denna vecka

• Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:51:03 följande:
    AllieF - Ja den sidan som vi skickade efter Moonwalk boken.. Men denna sida är inte svensk www.borders.co.uk/dvd/michael-jackson-a-remar... och den boken skulle jag vilja ha eller de kanske tillochmed var en dvd :O
    Okej, då förstår jag. :) Håller med ang att köpa från utländska sidor. Blir dyrare frakt, sen måste man ofta konvertera valutan till SEK själv. Iofs funkar det att betala med internetbank nu, men det känns krångligt ändå på något sätt. heh
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Rååsa Smurfen
    Chester Copperpot skrev 2009-07-18 16:00:01 följande:
    Good Riddance åt pedofiljäveln, är allt jag har att säga...
    finns trådar för sådana som dig ,där  du passar bätte {#lang_emotions_demon}
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-18 16:02:19 följande:
    Okej, då förstår jag. :) Håller med ang att köpa från utländska sidor. Blir dyrare frakt, sen måste man ofta konvertera valutan till SEK själv. Iofs funkar det att betala med internetbank nu, men det känns krångligt ändå på något sätt. heh
    Mm jag vet =( När jag får lön ska jag skicka efter någon tavla på MJ och någon affisch =)
  • Småkottarna

Ignorera och anmäl såna inlägg, - svara inte!!!

• Längtan efter dig

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 16:04:10 följande:

finns trådar för sådana som dig ,där  du passar bätte
    Har anmält personen. Synd att det finns såna människor som inte bryr sig om att ta reda på fakta utan blint tror på allt vad media basunerar ut
  • Småkottarna

Jag beställde MJ's diktbok från en utländsk sida fraktfritt! (På tal om dyrare att skicka från utlandet..)

• Längtan efter dig
    Småkottarna skrev 2009-07-18 16:06:17 följande:
    Jag beställde MJ's diktbok från en utländsk sida fraktfritt! (På tal om dyrare att skicka från utlandet..)
    Var, var, var?
  • Småkottarna
    Har anmält personen. Synd att det finns såna människor som inte bryr sig om att ta reda på fakta utan blint tror på allt vad media basunerar ut
    Me 2. Alla sådana inlägg som kommit in har jag anmält, och alla har plockats bort. Känns skönt att i alla fall moderatorerna förstår att vi vill att trådstarten ska respektera vår önskan om respekt här inne.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson