• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 16:06:52 följande:
    Var, var, var?
    *letar*
  • Längtan efter dig
    Småkottarna skrev 2009-07-18 16:07:08 följande:
    Me 2. Alla sådana inlägg som kommit in har jag anmält, och alla har plockats bort. Känns skönt att i alla fall moderatorerna förstår att vi vill att trådstarten ska respektera vår önskan om respekt här inne.
    Bra jobbat!

Ja, det är jättebra att de förstår.
  • Småkottarna

www.play.com

Så här står det på min orderbekräftelse:

Item : Michael Jackson - Dancing The Dream
    Price : EUR 11.99
    Quantity : 1
    Delivery Cost : Free
    Payment : Credit Card

Den har dock inte kommit ännu men jag förstår att det dröjer när det skickas från annat land.

• Längtan efter dig
    Småkottarna skrev 2009-07-18 16:09:22 följande:
    www.play.com Så här står det på min orderbekräftelse:Item : Michael Jackson - Dancing The DreamPrice : EUR 11.99Quantity : 1Delivery Cost : FreePayment : Credit CardDen har dock inte kommit ännu men jag förstår att det dröjer när det skickas från annat land.
    Kanon! Jo, man får nog räkna med väntetid. Bara man får den så är det värt det
    Tusen tack
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 16:05:53 följande:
    Har anmält personen. Synd att det finns såna människor som inte bryr sig om att ta reda på fakta utan blint tror på allt vad media basunerar ut
    jag gjorde det okså direkt
  • Småkottarna
    Småkottarna skrev 2009-07-18 16:07:08 följande:
    Me 2. Alla sådana inlägg som kommit in har jag anmält, och alla har plockats bort. Känns skönt att i alla fall moderatorerna förstår att vi vill att trådstarten ska respektera vår önskan om respekt här inne.
    Huh?? Hur skriver jag idag! Att trådstarten ska respektera vår önskan om respekt?

Känns skönt att moderatorerna förstår att vi vill att trådstartens önskan om respekt ska respekteras.

Lät bättre.
  • Småkottarna
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 16:10:58 följande:
    Jösses så enormt duktig han var på att rita! Snacka om konstnärssjäl.
    Eller hur! Allt han gjorde gjorde han EXTREMT bra!!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson