• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Ja ni får kalla mig puckad...
    Jag har inte vågat lyssna på låten "Heaven can wait" för titeln har verkat så sorglig såhär efter hans död. Jag har aldrig hört låten förr och typ undvikit den nu när jag äntligen är känner mig glad igen! Så bestämde jag mig för att lyssna på den igår kväll....ÅHHHHHHHHHHHHH det är ta mig fan en av de bästa låtarna jag någonsin har hört!!!! DUMMA, DUMMA, DUMMA MIG SOM INTE HAR LYSSNAT PÅ DEN TIDIGARE!!!!!!!!!

• Bevabus

Ja den där läkaren träder bara fram för pengarnas och uppmärksamhetens skull, yeah right att han står de där barnen närmre än Jacksons familj...tror jag inte ett skvatt på. Å andra sidan så ska man inte tro allt man läser, så jag tänker ta det där med en nypa salt tills vi får reda på om han verkligen sagt detta eller inte.

Småkottarna skrev 2009-07-19 17:43:39 följande:
    Jag blir så förbannad... Tänk om MJ vetat hur folket håller på just nu... Efter allt han har gjort, och folk beter sig ännu som svin styrda av pengar...
  • Småkottarna

Jag vet att MJ inte ville att vi skulle läsa tidningarna, eftersom 99,9% av det som står däri enligt honom själv var lögner. Så jag vill inte läsa dom, och jag vill inte tro dom. Men, nu finns inte MJ kvar och kan berätta sanningen längre, och man har så många obesvarade frågor att man suger i sig de där jävla löpsedlarna som en tvättsvamp!!

• Bevabus

Ja tyvärr är det så, men vi får försöka ta allt med en nypa salt jag tänker alltid tillbaka någon vecka när det stod en massa galna saker om Debbie och sen gick äntligen hennes advokat ut i tidningarna och sa det som var sant och inte.

Småkottarna skrev 2009-07-19 17:52:44 följande:
    Jag vet att MJ inte ville att vi skulle läsa tidningarna, eftersom 99,9% av det som står däri enligt honom själv var lögner. Så jag vill inte läsa dom, och jag vill inte tro dom. Men, nu finns inte MJ kvar och kan berätta sanningen längre, och man har så många obesvarade frågor att man suger i sig de där jävla löpsedlarna som en tvättsvamp!!
  • Småkottarna

En sak som jag kom på nu... Varför skulle MJ välja en av sina läkare till donator till sina barn, om de nu är gjorda med donator vilket jag inte tror... Varför skulle han utsätta sig och barnen för det som nu hänt? Istället för att ta en helt anonym donator som aldrig någonsin skulle få veta att han var "pappa" till MJ's barn? Egentligen...
    Och, OM det nu är så, att denna läkaren var donator till dessa barn, tror ni inte att MJ skulle ordna så att denna situationen aldrig skulle kunna uppstå med diverse kontrakt osv? Jag menar, det är ändå MJ vi talar om, en av världens smartaste människor liksom...
    Jag tror inte alls att han kan bevisa att han är pappa, jag tror det är skitsnack.

• mozzarella

jag har vait ett stort fan så länge jag kan minnas. har dom senaste dagarna varit ledig från jobbet och sett ALLT jag kunnat komma över på youtube samt laddat ner. kollar tom i min ipod när jag inte befinner mig hemma... kanske inte så konstigt att jag drömmer om honom varje natt heller? ;)

• Bevabus

Det blir väldigt intressant att se vad DNA testet visar, för ett sånt lär dem ta...

Småkottarna skrev 2009-07-19 17:55:26 följande:
    En sak som jag kom på nu... Varför skulle MJ välja en av sina läkare till donator till sina barn, om de nu är gjorda med donator vilket jag inte tror... Varför skulle han utsätta sig och barnen för det som nu hänt? Istället för att ta en helt anonym donator som aldrig någonsin skulle få veta att han var "pappa" till MJ's barn? Egentligen...Och, OM det nu är så, att denna läkaren var donator till dessa barn, tror ni inte att MJ skulle ordna så att denna situationen aldrig skulle kunna uppstå med diverse kontrakt osv? Jag menar, det är ändå MJ vi talar om, en av världens smartaste människor liksom... Jag tror inte alls att han kan bevisa att han är pappa, jag tror det är skitsnack.
  • Bevabus

BooBoo: Va underbar låten var när han pratade jag tyckte särskilt bra om delen där han sa att barnen är grunden till en bättre framtid och att han inte tänker sluta förrän det blir sanning.

• Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 16:49:05 följande:
    Inspiration till att skriva lite. Vet faktiskt inte var inspirationen kom ifrån... den bara kom när jag stod i duschen. Var tvungen att skynda mig så att jag kunde skriva ner allt på papper innan jag glömt
    Vad var det om då? :O Nu blev jag nyfiken :O
    Småkottarna skrev 2009-07-19 17:26:12 följande:
    Vad i HHHH är detta?????? www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.164477...
    MEN jag håller med.. Vad i HHH är detta??
    Bevabus skrev 2009-07-19 17:45:14 följande:
    Ja ni får kalla mig puckad...Jag har inte vågat lyssna på låten "Heaven can wait" för titeln har verkat så sorglig såhär efter hans död. Jag har aldrig hört låten förr och typ undvikit den nu när jag äntligen är känner mig glad igen! Så bestämde jag mig för att lyssna på den igår kväll....ÅHHHHHHHHHHHHH det är ta mig fan en av de bästa låtarna jag någonsin har hört!!!! DUMMA, DUMMA, DUMMA MIG SOM INTE HAR LYSSNAT PÅ DEN TIDIGARE!!!!!!!!!
    Jag tkr du ska vänta om du känner så. Jag kan knappt själv lyssna på den =(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson