• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-27 23:19:01 följande:
    Det var Bob Dylan kom jag på när jag såg hans namn i den listan. Pappa hade den skivan i sin samling. Det var därifrån jag kände igen namnet
    Ah! ok
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-27 23:19:34 följande:
    Ah! ok
    råkade visst skicka inna jag skrev.
    Men funderaqr på att köpa den med MJ, lyssnar på den på spotify och det är många bra låtar på skivan
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-27 23:21:10 följande:
    råkade visst skicka inna jag skrev. Men funderaqr på att köpa den med MJ, lyssnar på den på spotify och det är många bra låtar på skivan
    Min syrras sambo sa att den skivan var slutsåld Han hade läst de har jag för mig..
    Men nånstans ska den väl gå att få tag på..
    Jag fick den skivan i april.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-27 23:22:43 följande:
    Min syrras sambo sa att den skivan var slutsåld Han hade läst de har jag för mig..Men nånstans ska den väl gå att få tag på..Jag fick den skivan i april.
    Ne då, den finns på cdon, står iaf inget om att den är slut
  • mona83

Men har sett på cdon mellan varven att det stått slusålt på vissa skivor, undrar om det inte stod det på the essential sist jag tittade?
    Kanske fått tag på ett parti till . Bra för mig som tänker köpa lite skivor mellan varven

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-27 23:29:27 följande:
    Men har sett på cdon mellan varven att det stått slusålt på vissa skivor, undrar om det inte stod det på the essential sist jag tittade? Kanske fått tag på ett parti till . Bra för mig som tänker köpa lite skivor mellan varven
    Vilka skivor har du planer på att köpa?
  • Bevabus

Jag la just märke till en sån där barnsligt gullig grej MJ gjorde i "The unauthorized video". Han sitter utomhus ju så det är lite kyligt så det kommer "rök" ifrån munnen och så sätter han fingrarna vid munnen som att han röker en cigg och blåser ut röken. Haha det brukar jag göra jämt när jag var liten

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson