• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-28 10:27:18 följande:
    Finns Ghost på dvd att köpa nån stans? Såg den på tv när jag var yngre. Skulle vara kul att se den igen
    Det undrar jag oxo
    Har den i datorn. Bränt ner. Inte samma sak jue
    Gick ofta på 3.an när jag var liten minns jag..
    Småkottarna skrev 2009-07-28 10:23:01 följande:
    Jag skrev att jag började tvivla på play.com igår, eftersom jag beställde för flera veckor sedan men inte hört något sedan dess. Men idag fick jag mail om att min order var skickad. Så det var nog beställningsvara på min bok.
    Kul! {#lang_emotions_laughing}
    Längtan efter dig skrev 2009-07-28 00:25:57 följande:
    Jippie! STATUS Packing: 27/07/2009 What does ‘Packing’ mean? Payment for your order has been successfully processed. Your order is now being prepared for dispatch. Snart har jag boken!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-28 10:27:18 följande:
    Finns Ghost på dvd att köpa nån stans? Såg den på tv när jag var yngre. Skulle vara kul att se den igen
    Jag vet inte, men tycker att den borde finnas på DVD.

Första gången jag såg den bodde jag hemma och jag kämpade med att försöka att INTE visa att jag satt och storgrät
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-28 10:55:34 följande:
    Jag vet inte, men tycker att den borde finnas på DVD. Första gången jag såg den bodde jag hemma och jag kämpade med att försöka att INTE visa att jag satt och storgrät
    Så sorlig var den väl inte?
    Eller vilken Ghost snackar vi om nu? hehe! MJ eller Whoppi?

Själv så väntar man på att DVDSETSHOP ska skicka iväg min MJbag
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-28 10:57:01 följande:
    Så sorlig var den väl inte? Eller vilken Ghost snackar vi om nu? hehe! MJ eller Whoppi? Själv så väntar man på att DVDSETSHOP ska skicka iväg min MJbag
    Whoopi

MJbag? Hur mkt kostar den?
  • Längtan efter dig
    Småkottarna skrev 2009-07-28 10:23:01 följande:
    Jag skrev att jag började tvivla på play.com igår, eftersom jag beställde för flera veckor sedan men inte hört något sedan dess. Men idag fick jag mail om att min order var skickad. Så det var nog beställningsvara på min bok.
    Härligt att det är påväg
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson