• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 21:46:39 följande:
    Haha, jag känner igen mig Ingen har dock kalla tmig knäpp... än :p
    Grejen är att jag blir helt knäpp, helt besatt när jag upptäcker nått nytt som jag gillar. Eller ja återupptäckt kanske man ska säga
  • mona83

L jung skrev 2009-07-27 21:53:20 följande:

Du trycker på det andra (inte twitter) , så ser man såsmåningom sitt namn där... tog väl en minut knappt innan jag såg mitt namn....
    Ah, då ska jag försöka igen
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-27 21:51:02 följande:
    Jag försökte skriva under. Men när jag hade skrivit in allt så kom det två olika jag skulle trycka på. Har inte twitter.... Är det bara för mig det blev så?Tycker mkt väl att han förtjänar ett fredspris, hur många har skänkt så mkt pengar som han har till olika projekt?
    För mig funkade det, men så har jag twitter också :p

Han om någon förtjänar definitivt fredspriset. Han var som en manlig moder Teresa i mina ögon.
  • L jung
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 21:54:54 följande:
    För mig funkade det, men så har jag twitter också :pHan om någon förtjänar definitivt fredspriset. Han var som en manlig moder Teresa i mina ögon.
    ABSOLUT!!!
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-27 21:53:54 följande:
    Grejen är att jag blir helt knäpp, helt besatt när jag upptäcker nått nytt som jag gillar. Eller ja återupptäckt kanske man ska säga
    Haha Jag med, finns så otroligt mycket bra, har inte hittat något dåligt han gjort än. Tror inte att jag lär göra det heller.
  • Längtan efter dig

L jung skrev 2009-07-27 21:55:37 följande:

ABSOLUT!!!
    Tog så fruktansvärt mycket skit, ändå fortsatte han att ge till världen. Helt otroligt!
  • mona83

Du trycker på det andra (inte twitter) , så ser man såsmåningom sitt namn där... tog väl en minut knappt innan jag såg mitt namn....
    Vart ser man namnet sen? Måste man göra nåttg mera sen när man väl kommit in på sidan? Fick nått mail som jag inte fattar nått av typ
  • guild
    mona83 skrev 2009-07-27 22:00:13 följande:
    L jung skrev 2009-07-27 21:53:20 följande: Vart ser man namnet sen? Måste man göra nåttg mera sen när man väl kommit in på sidan? Fick nått mail som jag inte fattar nått av typ
    du ska bekräfta din signatur där bara...klicka på länken.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • mona83
    Vart ser man namnet sen? Måste man göra nåttg mera sen när man väl kommit in på sidan? Fick nått mail som jag inte fattar nått av typ
    Jagh såg att jag stod med
  • guild
    L jung skrev 2009-07-27 21:53:20 följande: Vart ser man namnet sen? Måste man göra nåttg mera sen när man väl kommit in på sidan? Fick nått mail som jag inte fattar nått av typ
    ditt namn ser du på samma sida, i listan, ..lite längre ner på sidan
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson