• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 21:28:24 följande:
    Ska köpa lite skisspennor så att jag kan sätta igång att skissa av allas vår MJ.
    Du får visa upp sen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 19:59:20 följande:
    Gah nu vill jag kunna beställa så jag också får se Moonwalker
    Den hoppas jag finns kvar nästa månad på cdon så ska jag beställa den
  • L jung

Hej alla,

Vill ni vara med och samla in namn för att få MJ nominerad till Nobel Priset? Spread the word!   Han är ju den som gett mest i hela världen!
    http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=108849641327&h=CpO_9&u=-azpV&ref=mf

Det är en tjej från usa som heter Anneliese Nichole Brown - som startat en insamling för att få ihop så många namn det bara går... och det ska väl inte vara så svårt med den populäritet som MJ har?

Tjejens brev som hon tänker skicka in till Nobel Commiten - med medföljande namnpåskrifter kan ni se på följande sida, och man skriver själv på genom att skrolla ner och klicka på 'sign this petition' som finns emellan där man ser hennes brev och vilka som hittills skrivit på.

Här kommer länken
    http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=107959390851&h=s2F9q&u=HooLv&ref=mf

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson