• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • L jung

Länka till alla MJ fans ni känner!!
    Borde ju bli miljoner påskrifter om alla länkar i hela världen!

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • guild
    L jung skrev 2009-07-27 22:08:47 följande:
    Länka till alla MJ fans ni känner!!Borde ju bli miljoner påskrifter om alla länkar i hela världen!
    jag såg att den var länkad på facebook på R.I.P michael jackson, flera gånger.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • L jung
    guild skrev 2009-07-27 22:12:01 följande:
    jag såg att den var länkad på facebook på R.I.P michael jackson, flera gånger.
    TOPPEN!!!
  • L jung

Det här var ju intressant läsning, och precis så som man själv såg på stackars MJ's situation som han hade det då... och som man jämt och ständigt försvarade!

Jäkla häxjakt på honom då ... och ingen vill lyssna på fakta! Varför???? Tänk att än idag är människor helt blinda till FAKTA.. förstår inte varför dom inte kan vara öppna och lyssna, utan dom KAN helt enkelt inte ändra sig!! Envisa människor!  grrrr

http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=233434730071&h=pMrps&u=q29a7&ref=mf

• guild
    L jung skrev 2009-07-27 22:27:47 följande:
    kingofpopmichael.info/michael-jackson-unrelea.../A place with no name......
    det var en bra låt!
    L jung skrev 2009-07-27 22:24:55 följande:
    Det här var ju intressant läsning, och precis så som man själv såg på stackars MJ's situation som han hade det då... och som man jämt och ständigt försvarade!Jäkla häxjakt på honom då ... och ingen vill lyssna på fakta! Varför???? Tänk att än idag är människor helt blinda till FAKTA.. förstår inte varför dom inte kan vara öppna och lyssna, utan dom KAN helt enkelt inte ändra sig!! Envisa människor!  grrrrwww.facebook.com/ext/share.php?sid=2334347300...
    visst är det för jäkligt...frågor och svar...visst är den länken intressant.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • mona83

Var det nån här som länkade om en sida där man kunde hittta inbjudningar till spotify eller hur var det?

• Iskall Öl

Hoppar in!
    Jag har aldrig gillat MJ förrän nu! Han är ju underbaar!! *kär* Ville bara få det sagt.

Vilka är hans bästa låtar ? Bara hört några. Är mest fascinerad av dansen.

• L jung
    Iskall Öl skrev 2009-07-27 22:34:37 följande:
    Hoppar in!Jag har aldrig gillat MJ förrän nu! Han är ju underbaar!! *kär* Ville bara få det sagt.Vilka är hans bästa låtar ? Bara hört några. Är mest fascinerad av dansen.
    Kolla runt på youtube
    http://kingofpopmichael.info/michael-jackson-unreleased-track-a-place-with-no-name/

Gillar du dans så är ju denna skitcool (smooth criminal)

">

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson