• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    AllieF skrev 2009-07-31 21:17:26 följande:
    Jag märkte när jag såg filmen att jag inte såg Janets födelse öht. Brukar kolla eftersom att vi delar födelsedag. Hon är ju yngre än MJ. Sen är det Marlon och Randy som är yngst tror jag. Om man inte räknar med det utomäktenskapliga barnet som inte nämns i filmen. :)
    Marlon är väl äldre än Michael?
  • mona83

Jag tycker om hästar men trav är bland det tråkigaste som finns :-/

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-31 16:45:31 följande:
    OMG har ni hört låten Morphine? :O Jädrar va kraftfull den är :O
    Yes I have mkt bra!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-31 21:17:26 följande:
    Jag märkte när jag såg filmen att jag inte såg Janets födelse öht. Brukar kolla eftersom att vi delar födelsedag. Hon är ju yngre än MJ. Sen är det Marlon och Randy som är yngst tror jag. Om man inte räknar med det utomäktenskapliga barnet som inte nämns i filmen. :)
    Janet är född 66, Randy är född 61, Michael är född/död 58/09, Marlo är född 57/Brandon är född/död 57, La Toya ÄR född 56, Tito är född 53, Jackie är född 51 och Rebbie är född 50
  • Lucille
    mona83 skrev 2009-07-31 21:23:30 följande:
    Marlon är väl äldre än Michael?
    Ja, jag menade bara Randy och Janet. Fast han är bara ett år äldre.
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • mona83
    AllieF skrev 2009-07-31 21:30:17 följande:
    Ja, jag menade bara Randy och Janet. Fast han är bara ett år äldre.
    jo han är ju det
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 21:25:51 följande:
    Janet är född 66, Randy är född 61, Michael är född/död 58/09, Marlo är född 57/Brandon är född/död 57, La Toya ÄR född 56, Tito är född 53, Jackie är född 51 och Rebbie är född 50
    Jösses vad jag tycker synd om MJs föräldrar som har haft så tätt mellan nästan alla sina ungar.
    Har 1.5 år mellan mina och jag kan ärligt säga att jag ALDRIG ska ha barn tätt igen.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson