• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille

Brooke har problem att skriva i trådar just nu, ifall ni undrar varför hon försvann.

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-31 21:37:31 följande:
    Jösses vad jag tycker synd om MJs föräldrar som har haft så tätt mellan nästan alla sina ungar. Har 1.5 år mellan mina och jag kan ärligt säga att jag ALDRIG ska ha barn tätt igen.
    Tycker mest synd om Katherine, hon födde alla barnen och tog säkert mkt stryk av att födda 10 barn.

En annan sak jag kom på av en slump..
    Såg nu att Michael och dottern som Joe fick med en annan kvinna har födelsedag dagen efter varandra :O
    Michael fyller 29 Augusti 1958 är han född. Och Joh'Vonnie Jackson är född 30 Augusti 1974 alltså 16 år efter plus en dag efter michael {#lang_emotions_surprised}
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 21:44:51 följande:
    Tycker mest synd om Katherine, hon födde alla barnen och tog säkert mkt stryk av att födda 10 barn.
    Jo det är klart
  • Lucille
    Brooke skrev 2009-07-31 21:44:51 följande:
    Tycker mest synd om Katherine, hon födde alla barnen och tog säkert mkt stryk av att födda 10 barn. En annan sak jag kom på av en slump.. Såg nu att Michael och dottern som Joe fick med en annan kvinna har födelsedag dagen efter varandra :OMichael fyller 29 Augusti 1958 är han född. Och Joh'Vonnie Jackson är född 30 Augusti 1974 alltså 16 år efter plus en dag efter michael
    So? Jag är född 16 maj och min mamma 17 maj. Bara sammanträffande.
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Brooke
    http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1657243/de-kan-ersatta-jackson
    Detta gör mej lite ledsen när jag läser
    "som förlorar miljoner på att O2-arenan i London står tom, tvingats letat efter artister som kan ersätta Michael Jackson."

http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1657234/jacksonlakaren-slass-mot-stora-skulder
    Jacksons läkare slåss mot stora skulder(rätt åt honom)
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 22:06:49 följande:
    Om jag såg rätt när det stod att Jermaine hade producerat filmen, så står det Margaret något Jackson. Och sen står det där det kommer massa namn Står det "Jermaine || Jackson.Har Jermaine en son som heter likadant som han själv? Precis som Michael hade med Prince Michael Jr och Prince Michael || "Blanket"
    Jag jag såg det jag med. Är mkt troligt att det är så.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson