• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Mona83 skrev 2009-07-31 20:33:57 följande:
    Han är 3.5 år. japp fick det innan sommaren. Han träffar nästan aldrig barnen. Har en dotter på 2 år med honom oxå. Tyckte inte det var nån ide med abort eftersom vi redan hade ett barn ihop. Var ju redan fast med honom. Jo det såg ut som hon var gravid.
    Okej. Va bra att du fick det =)
    mona83 skrev 2009-07-31 20:34:48 följande:
    Jo jag tyckte det stod så i början av filmen
    Ja eller hur stod det de..
    mona83 skrev 2009-07-31 20:38:03 följande:
    Undrar hur många av dessa låtar som spelas i filmen som är med på The motown years skivorna?
    Det är nog väldigt många. JAg vet ju inte vad alla låtar heter. Men det är nog väldigt många låtar. oM inte alla?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 20:51:32 följande:
    Det är nog väldigt många. JAg vet ju inte vad alla låtar heter. Men det är nog väldigt många låtar. oM inte alla?
    Jag vet inte heller vad dom heter. My girl lyckades jag iaf lista ut att en låt hette iaf. Den finns med.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 21:07:29 följande:
    I'll be there är väl med?
    Jag kommer inte ihåg, hade tvättstugan sist när filmen gick så såg inte allt. Men den borde vara med
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-31 21:10:27 följande:
    Jag kommer inte ihåg, hade tvättstugan sist när filmen gick så såg inte allt. Men den borde vara med
    oki jag såg inte heller hela. Såg första delen men andra var för ointressant att titta på eftersom jag titta på datorn då dem sände live från L.A. Då såg jag det dock hade jag ljudet på tvn.
  • mona83

Ja jag slog över innan filmen hade slutat. Men hände just inte så mkt där i början så egentligen hade man kunnat sett klart filmen.

• Lucille

Jag märkte när jag såg filmen att jag inte såg Janets födelse öht. Brukar kolla eftersom att vi delar födelsedag. Hon är ju yngre än MJ. Sen är det Marlon och Randy som är yngst tror jag. Om man inte räknar med det utomäktenskapliga barnet som inte nämns i filmen. :)

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson