• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 21:54:01 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.165724...Detta gör mej lite ledsen när jag läser "som förlorar miljoner på att O2-arenan i London står tom, tvingats letat efter artister som kan ersätta Michael Jackson."www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.165723...Jacksons läkare slåss mot stora skulder(rätt åt honom)
    Det var en jäkla snygg bild på Mj i den andra artikeln . Var kul att se tycker jag, annars v erkar dom välja dom sämsta bilderna tyckler jag
  • Bevabus

Hans son, Jermaine Jackson II spelar rollen som sin pappa mellan 13-17 år så det är mycket möjligt att han fick rollen på det sättet, att Jermaine var inblandad i produktionen.

Brooke skrev 2009-07-31 20:33:54 följande:
    Visste ni att Jermaine Jackson har varit producent för Jackson's: An American Dreams. Om jag inte läste fel så stod det så..
  • KikiBoo

ooooh vad ni skriver. Nu är det livat i tråden igen

Har vart i sthlm hela dan. Vart på gaywedding

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 22:24:46 följande:
    www.imdb.com/name/nm0413223/TITTA TITTA TITTA TITTA TITTA! Jermaine Jackson || är med i MOONWALKER oxå :O
    Så Jermaine gifte sig med Hazel?
    Stod ju att Jermaine Jackson II var barnbarn till Berry Gordy, var hennes pappa?
  • Bevabus

typ nu tror jag

Brooke skrev 2009-07-31 22:23:27 följande:
    aha.. Vart är han 13-17? haha
  • Brooke

OHMYGOD!
    Han han, han han HAN Har ju vet inte om han har varit med i 27 Dresses. Men enligt hans IMDB och söker på hans namn syns det hur mkt som helst om vad han har varit med om
    27 Dresses (2008) (writer: "Don't Stop 'til You Get Enough") (performer: "Don't Stop 'til You Get Enough")
    OMG Måste kolla om han är med. För om han preformer don't stop 'til you get enough så måste jag ju TITTA.. Men det får jag ju göra efter Jacksons..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson