• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • L jung
    Brooke skrev 2009-07-31 23:58:03 följande:
    Han börja ju bli vit 86 redan eller om de va 87.. Men de va då efter hans hud blev allt vitare
    Ni har väl sett vitiligo filmerna som finns på youtube?
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Brooke
    L jung skrev 2009-07-31 23:59:30 följande:
    Ryan O'Neals dotter... och han var gift med Farah fawsett som dog samma dag som michael... en icon från det glada 70-talet och orginal från 'Charlies Änglar' (charlies angels)www.angelfire.com/ia/tommr/tatum.htmlRyan och tatum spelade in kultfilmen Papermoon tillsammans...Tatum och Michael hade en romans på 80talet
    Jo jag vet vem Farah Fawsett är(stavning?) och vet att hon var med i Charlies Angles. Men inte själva Tatum!
  • Bevabus

Det där med Tatum är jag kluven om. MJ sa ju att de hade en kort romans, men enligt henne så var det bara en liten kyss när hon var 12 och han var 17....

Jag tror, eller snarare är helt säker på, att MJ så desperat gärna ville ha ett vanligt familjeliv att han förstorade och hittade på saker för att få sina fantasier till verklighet. Och det blev så fel oftast
    Som med Tatum, Debbie och Lisa Marie....

L jung skrev 2009-07-31 23:47:08 följande:

hejhåller på att läsa ikapp i tråden. Såg detta inlägget och kan berätta att när jag bodde i england under sena 70-talet och hela 80-talet så fick vi höra på alla möjliga pop program att den där låten är skriven efter det att hans romans med Tatum O'Neal tog slut.Sanning eller ej vet jag inte... men det är det vi fick reda på genom media där i alla fall.....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 23:57:08 följande:
    ja du fråga herren där uppe. Michael var en ängel som vi fick låna i 50 ½ år.
    Elakt. Fast spelar egentligen ingen roll när han hade dött för alla hade tyckt det var för tidigt ändå
  • Lucille

Denna måste ses. Fred Astair dansar till Billy Jean. Fixad video (självklart!) men riktigt bra gjord.

">

Och den här behövde knappt fixas. Man ser inspirationen... Fred Astair - Smooth Criminal

">

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Bevabus

01.20 kommer The Dangerous Tour på tv4

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-31 23:58:04 följande:

Godkväll filmen är slut ,var det ett program  till i kväll ?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 23:58:26 följande:
    Tror faktiskt inte att de va han, det såg inte ut som det iaf
    Ne det var inte MJ.
    Men snygg var han iaf tjat tjat haha
  • L jung
    Brooke skrev 2009-08-01 00:01:33 följande:
    Jo jag vet vem Farah Fawsett är(stavning?) och vet att hon var med i Charlies Angles. Men inte själva Tatum!
    hehe... det förstod jag och länkade om henne... berättade bara om farah för att säga att tatums pappa och farah höll ihop...
    Så hade Michael levt så hade han också sörjt farah eftersom dom kände varann genom att hon var som en extramamma till sitt ex Tatum... en länk i familjen alltså.  Och båda dog samma dag...
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson