• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-01 00:07:20 följande:
    Jag hoppar ur tråden en stund, ska läsa ut en bok! Någon som planerar att vara uppe o tjattra om konserten också?? Det måste ni ju! Jag kan inte sitta här ensam!!! *gråter*
    Skulle jag gärna göra om jag visste att ungarna var snälla och sov lite längre än till runt kl 8 .
  • mona83

aja säger iaf go natt. Kommer ha maaaassor av sidor att läsa i morron

• Bevabus

Oj nu kom inte din text med i citatet :S

Aja, jag läste det på imdb.com :)
    Har läst det förr visserligen, men det var nu jag reagerade på att de hade dött på samma dag och hade en sammankoppling sedan innan. Det var ju såklart bara av en ren slump att det blev så, men ändå, intressant.
    L jung skrev 2009-08-01 00:08:52 följande:

• Bevabus

*morr* dumma ungar

hihi näerå, din plikt som förälder kallar ju hoppas nån annan sitter kvar då

mona83 skrev 2009-08-01 00:08:52 följande:
    Skulle jag gärna göra om jag visste att ungarna var snälla och sov lite längre än till runt kl 8 .
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-01 00:07:20 följande:
    Jag hoppar ur tråden en stund, ska läsa ut en bok! Någon som planerar att vara uppe o tjattra om konserten också?? Det måste ni ju! Jag kan inte sitta här ensam!!! *gråter*
    Jag ska snart sova, eftersom jag är sjuk, behöver sömnen. Vill bli frisk tills på måndag. Ska lägga mej och läsa en bok jag oxå. Ska läsa ut den sen ska jag börja på min bok om Michael jackson =)
    Se hur mkt man gråter till den boken :O
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-01 00:10:35 följande:
    Oj nu kom inte din text med i citatet :S Aja, jag läste det på imdb.com :)Har läst det förr visserligen, men det var nu jag reagerade på att de hade dött på samma dag och hade en sammankoppling sedan innan. Det var ju såklart bara av en ren slump att det blev så, men ändå, intressant.L jung skrev 2009-08-01 00:08:52 följande:
    Hon dog ju runt klockan 9 på morgonen och 14:26 Michael, men hon dog ju av cancer. Vet inte va hon hade för cancer men hon orkade inte längre. Men det är ju en otroligt underlig sak att dem båda dör på samma dag.
  • Längtan efter dig

L jung skrev 2009-08-01 00:03:57 följande:

hehe... det förstod jag och länkade om henne... berättade bara om farah för att säga att tatums pappa och farah höll ihop... Så hade Michael levt så hade han också sörjt farah eftersom dom kände varann genom att hon var som en extramamma till sitt ex Tatum... en länk i familjen alltså.  Och båda dog samma dag...
    Lustigt egentligen att det blev så.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson