• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-31 23:50:24 följande:
    Nu när det är lite mer aktivitet i tråden så passar jag på att fråga igen om någon läst boken Michael jackson Conspiracy av Aphrodite Jones? Är den värd att köpa? Har för mig att någon skrev något om den boken men kan inte hitta var. Har ingen lust att gå igenom en massa sidor
    Den handlar om rättergången och medias sätt att följa och förvränga  verkligheten ,författaren var med på rättegången och gillade inte Michael alls och var övertygad om att han ,var skyldig ,tills hon hörde vittnes målen från de som anklagade han ,då förändrades hennes åsikt .
    Jag har nyss köpt boken men inte läst ännu ,utan hört henne och Michaels försvars advokat pratar  om detta .
  • mona83

L jung skrev 2009-08-01 00:01:33 följande:

Ni har väl sett vitiligo filmerna som finns på youtube?
    Jodå har varit länkat här för nåra 100 sidor sedan
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-01 00:03:11 följande:
    01.20 kommer The Dangerous Tour på tv4Rååsa Smurfen skrev 2009-07-31 23:58:04 följande:
     tack , bäst att byta kanal redan nu då så jag inte missa 
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 00:04:02 följande:
    Den handlar om rättergången och medias sätt att följa och förvränga  verkligheten ,författaren var med på rättegången och gillade inte Michael alls och var övertygad om att han ,var skyldig ,tills hon hörde vittnes målen från de som anklagade han ,då förändrades hennes åsikt .Jag har nyss köpt boken men inte läst ännu ,utan hört henne och Michaels försvars advokat pratar  om detta .
    VART VART VART VART?! Vart köpte du den?
  • Bevabus

Aa jag läste samma sak tidigare idag och tyckte det var ett sånt underligt sammanträffande att båda dog på samma dag...
    Vi alla är väl sammankopplade på ett eller annat sätt antar jag. Vissa närmre än andra.

L jung skrev 2009-08-01 00:03:57 följande:

hehe... det förstod jag och länkade om henne... berättade bara om farah för att säga att tatums pappa och farah höll ihop... Så hade Michael levt så hade han också sörjt farah eftersom dom kände varann genom att hon var som en extramamma till sitt ex Tatum... en länk i familjen alltså.  Och båda dog samma dag...
  • L jung
    Brooke skrev 2009-08-01 00:03:50 följande:
    www.topnews.in/files/tatum-o-neal.jpgHon?? Isf har jag en LIIIITEN aning om vem hon är men inte säker
    Brooke skrev 2009-08-01 00:03:16 följande:
    ´ja det gjorde jag.. är detta hon gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/002...?
    ja, det är tatum... han var väldigt kär i henne, hur lång romansen än var då.
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Bevabus

Jag hoppar ur tråden en stund, ska läsa ut en bok! Någon som planerar att vara uppe o tjattra om konserten också?? Det måste ni ju! Jag kan inte sitta här ensam!!! *gråter*

• L jung
    Bevabus skrev 2009-08-01 00:05:27 följande:
    Aa jag läste samma sak tidigare idag och tyckte det var ett sånt underligt sammanträffande att båda dog på samma dag...Vi alla är väl sammankopplade på ett eller annat sätt antar jag. Vissa närmre än andra.L jung skrev 2009-08-01 00:03:57 följande:
    var läste du det någonstans?
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson