• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Joe Jackson ON NOW! 10PM ET ABC Primetime Family Secrets JULY 14

• Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-08-01 22:54:40 följande:
    Jag e här, men tyst sitter och e hungrig.....och spekulerar....
    Vad spekulerar du i? *nyfiken* :p
  • Bevabus

Komvux, jobb, läsa upp poäng eller inte, att jag inte kom in på högskolan, kommer jag in nästa år?, ska ta körkort snart så måste råplugga teorin, föräldrarna är på mig om alla saker jag ska överväga när jag redan övervägt dem flera gånger...gaaaah, livet efter studenten är inte så lätt som jag trodde

Längtan efter dig skrev 2009-08-01 23:45:49 följande:
    Vad spekulerar du i? *nyfiken* :p
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-02 00:01:40 följande:
    Komvux, jobb, läsa upp poäng eller inte, att jag inte kom in på högskolan, kommer jag in nästa år?, ska ta körkort snart så måste råplugga teorin, föräldrarna är på mig om alla saker jag ska överväga när jag redan övervägt dem flera gånger...gaaaah, livet efter studenten är inte så lätt som jag trodde
    Vet precis hur det är.. Har varit ute från skolan i ett år. Lite mer än ett år. Och håller på å ta körkortet. Ska ha uppkörning på måndag. Klarade inte teorin på första försöket. HAde blivit riktigt glad ifall jag hade klarat det..
    Men spekulerar oxå i om jag ska plugga vidare eller inte. Vill ju flytta hemifrån och det kan jag inte göra om jag pluggar nu.. Om jag väntar tills jag har pojkvän/sambo så kan man ju ta upp det då. Men de kan ju ta ett tag oxå.. Så jag vet inte hur jag ska göra :(
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-08-02 00:01:40 följande:
    Många järn i elden låter det som

Vet hur det är iofs, jag är 27 och vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv än :p
  • Brooke

`Jag kan känna att jag vill komma långt i en karriär. Helst som författare, men då behöver jag sitta och verkligen finslipa på mina "böcker" om man nu kan kalla dem för böcker.
    Det är en som jag verkligen vill kolla ifall den platsar i butiken och om folk skulle gilla den.
    Och en annan som några av er här har fått.

• Bevabus

Jag är liksom fast på ett ställe...
    Har ju gymnasieutibildning men det är supersvårt att få jobb efter att bara ha gått samprogrammet :/

Brooke skrev 2009-08-02 00:05:39 följande:
    Vet precis hur det är.. Har varit ute från skolan i ett år. Lite mer än ett år. Och håller på å ta körkortet. Ska ha uppkörning på måndag. Klarade inte teorin på första försöket. HAde blivit riktigt glad ifall jag hade klarat det..Men spekulerar oxå i om jag ska plugga vidare eller inte. Vill ju flytta hemifrån och det kan jag inte göra om jag pluggar nu.. Om jag väntar tills jag har pojkvän/sambo så kan man ju ta upp det då. Men de kan ju ta ett tag oxå.. Så jag vet inte hur jag ska göra :(
  • Bevabus

usch jag får ångest jag vet iaf vad jag vill göra av med mitt liv, vill bli förskollärare...bara så frustrerande att jag inte kom in på den linjen i år :/

Längtan efter dig skrev 2009-08-02 00:10:03 följande:
    Många järn i elden låter det som Vet hur det är iofs, jag är 27 och vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv än :p
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson