• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-01 20:33:54 följande:
    OKi.. Vilken tur =) Då vet jag att hon finns :P För ska ha massa tavlor. Vet du hur tavlorna ser ut? För det är väl inte på vanligt papper hon gör? Eller?
    är nog lite tjockare papper

Motiv: Michael Jackson , Thriller

Teknik: NIB Pastellkritor

Material: 300g papper

Mått: ca 30x40 cm

Målad av Sandra Sjöberg. Ramen ingår ej.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

NIB  Vad som definierar en NIB teckning är ett porträtt som framträder ur mörkret och de motiven som är målade med oljepastellkritor får en förstärkt färgeffekt med hjälp av rätt ljussättning. För bästa effekt ska motivet betraktas i ett rum med dämpad belysning så att de mörka partierna förblir svarta.

hon målar med olika tekniker
    Pastellkritor Blyerts Akvarell Airbrush
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 20:42:07 följande:
    är nog lite tjockare papper Motiv: Michael Jackson , Thriller Teknik: NIB Pastellkritor Material: 300g papper Mått: ca 30x40 cm Målad av Sandra Sjöberg. Ramen ingår ej. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------NIB  Vad som definierar en NIB teckning är ett porträtt som framträder ur mörkret och de motiven som är målade med oljepastellkritor får en förstärkt färgeffekt med hjälp av rätt ljussättning. För bästa effekt ska motivet betraktas i ett rum med dämpad belysning så att de mörka partierna förblir svarta. hon målar med olika teknikerPastellkritor Blyerts Akvarell Airbrush
    VART HITTA DU michael JAckson bilden? Jag hittar den inte..
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-01 20:43:56 följande:
    VART HITTA DU michael JAckson bilden? Jag hittar den inte..
    om du kollar högst upp på den sida som jag nyss länkade till så stå det michael högst upp klicka där
  • KikiBoo
    AllieF skrev 2009-08-01 19:46:41 följande:
    Sorry, tål inte Wahlgrenarna. :/ Någon som kollade videorna jag länkade inatt? Seriöst, de måste ses. :)
    ">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

Wooow! Fred is soooo cool   Första videon hade jag sett, men bara halva.
    Vet att han vart med i Skyskrapan brinner. Men, i den här, I'm singing in the rain.. Är det han? {#lang_emotions_undecided}
    Btw.. I första videon. Kolla in 3.25 dancemove
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson