• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Stargirl
    Brooke skrev 2009-08-01 18:20:43 följande:
    Visste ni att Brooke Sheilds är med i Lipstick Jungel, jag kolla på henne och tänkte för mig själv att jag känner igen henne, men kunde inte komma på vem hon är. sen när jag såg texten där alla namn kommer i början av en serie, så såg jag att de va hon.. Vart lite chockad :O
    Ja men självklart....klart man känner igen Brooke Shields.
  • Brooke

Måste bara säga, NI måste titta på Sing-a-Long på tv3. Benjamin Wahlgren är med och han är ju så lik Linus Wahlgren, men han gjorde en imitation av Michael Jackson och Vanheden han gjorde den så bra :P Nu gör han Elivs. JÄDRA va bra han är. Och va han är Söt synd att han inte va väldigt många år äldre :P HAHA!

• Lucille
    Brooke skrev 2009-08-01 19:11:57 följande:
    Måste bara säga, NI måste titta på Sing-a-Long på tv3. Benjamin Wahlgren är med och han är ju så lik Linus Wahlgren, men han gjorde en imitation av Michael Jackson och Vanheden han gjorde den så bra :P Nu gör han Elivs. JÄDRA va bra han är. Och va han är Söt synd att han inte va väldigt många år äldre :P HAHA!
    Sorry, tål inte Wahlgrenarna. :/

Någon som kollade videorna jag länkade inatt? Seriöst, de måste ses. :)

">

">

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-01 18:21:22 följande:
    Gör hon proträtt av vad som helst? Kan man skicka en bild och sen målar hon den?
    ja det gör hon
  • KikiBoo

Jaiks vad ni skriver

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 17:34:57 följande:
    åh jag vann denna www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=96042...#pic ska har den vid sängen
    Wooow
    Har du fått din MJbag btw?
    Brooke skrev 2009-08-01 18:20:43 följande:
    Visste ni att Brooke Sheilds är med i Lipstick Jungel, jag kolla på henne och tänkte för mig själv att jag känner igen henne, men kunde inte komma på vem hon är. sen när jag såg texten där alla namn kommer i början av en serie, så såg jag att de va hon.. Vart lite chockad :O
    Oooh ja Älskar den serien. Ska köpa boxern tror jag
    AllieF skrev 2009-08-01 19:46:41 följande:
    Sorry, tål inte Wahlgrenarna. :/ Någon som kollade videorna jag länkade inatt? Seriöst, de måste ses. :)
    ">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

Ska kolla nu.
    Missade länkarna inatt... Måste nog gå jääääättelångt bak då
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson