• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-02 10:38:54 följande:
    Såg ni snackade lite om livet och plugg... jag har oxå bara gym. 3 år på fordonsprogramet med inriktning transport. Sitter här med BECE kort, truckkort, hjulastar bok. Grunderna för bil mek, last- och maskin mek. Grunderna i svets oxå. Det är jätte kul att köra, men verkar inte som det är det jag ska jobba med andå, får ju aldrig nått jobb . Stall jobb skulle oxå vara nått, men af är så sjuka att det fick jag absolut inte söka för det var inte min utb och sen var det bara en fritids sysselsättning :-/. Hade letat fram ett par olika stalljobb och fick det svaret. Plugga har jag absolut ingen lust medOm det inte blir nått av det så vet jag inte vad jag vill göra. Inte jobba med folk iaf det vet jag
    Så där är jag oxå! Jag vill inte jobba med folk, för min mamma jobbar på hemsjukvården(Äldre) och min ena moster jobbar på en medicin avdelning på USÖ(Sjukhuset), och min äldsta moster jobbade på Röntgen nu är hon förtidspentionerad. Och om jag inte minns fel så jobba både farmor och mormor med vården. Så NEJ jag tänker då INTE gå någons fotspår i Vården aldrig i livet.
    Följde med mamma väldigt mkt på jobbet när jag var liten och jag sa redan då att jag ALDRIG skulle jobba med äldre eller inom vården. Jag har för mkt minnen från sjukhuset sen jag låt inne för lite mer än 9 år sen.
    Och sen har jag ingen lust att plugga men om jag vill bli det jag vill bli måste jag plugga =( Men har absolut ingen lust med det.. :(
  • Bevabus

Vi är ute o njuter av solskenet
    Näerå, jag är en tråkmåns som vanligt o sitter vid datorn...
    Har bara inget att säga om MJ idag ska kolla de senaste länkarna som några postade tidigare, om en stund

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-02 16:46:42 följande:
    Vi är ute o njuter av solskenet Näerå, jag är en tråkmåns som vanligt o sitter vid datorn...Har bara inget att säga om MJ idag ska kolla de senaste länkarna som några postade tidigare, om en stund
    Oki.. Nä media har ju inte skrivit något på länge nu.. Börjar bli orolig. Vill ju veta hur det blir med begravningen och allt annat
  • KikiBoo

Har vart ute o flängt sen lunch. Kom hem för en timme sen..

Lyssnat på MJ i bilen idag.
    Kom o tänka på när jag var ungt teen o hade det lite jobbigt. Hade en internetsida. Minns inte namnet. Men nåt Lunarliknande.
    Minns iaf att jag skrev på pressen en massa MJ texter. Några rader från olika låtar. Skrev dom lite huller om buller.. Hans texter var typ som terapi..
    Men då när jag tänkte på de så blidde jag lite lessen i ögat igen. MJ is gone{#lang_emotions_cry}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-02 17:56:30 följande:
    Har vart ute o flängt sen lunch. Kom hem för en timme sen..Lyssnat på MJ i bilen idag.Kom o tänka på när jag var ungt teen o hade det lite jobbigt. Hade en internetsida. Minns inte namnet. Men nåt Lunarliknande.Minns iaf att jag skrev på pressen en massa MJ texter. Några rader från olika låtar. Skrev dom lite huller om buller.. Hans texter var typ som terapi..Men då när jag tänkte på de så blidde jag lite lessen i ögat igen. MJ is gone
    yeah =(
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-08-02 17:12:51 följande:
    Oki.. Nä media har ju inte skrivit något på länge nu.. Börjar bli orolig. Vill ju veta hur det blir med begravningen och allt annat
    Hoppas så innerligt att han har funnit ro. Det känns hemskt och sorgligt att han inte är begravd än. Hoppas att han slipper vara medveten om det och allt dåligt som händer/sägs på jorden, framför allt i media.
  • beadis

Är jag ledsen som jag var igår kväll, brukar jag alltid sätta på detta klippet med honom och då blir jag glad igen, jag älskar honom i den, han är så naturlig och skrattar så fint

Vet att vi har länkat den tidigare..eller det är två olika länkar

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-02 18:02:07 följande:
    Är jag ledsen som jag var igår kväll, brukar jag alltid sätta på detta klippet med honom och då blir jag glad igen, jag älskar honom i den, han är så naturlig och skrattar så fint Vet att vi har länkat den tidigare..eller det är två olika länkar
    " target="_blank">

" target="_blank">

Aaaaw dom där ja. FAN!!! Jag skullle jue vart där. DYMMA DYMMA DYMMA Maaaaaaama{#lang_emotions_cry}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

Varför finns inte den på nätet för?
    När jag var till Lidl såg jag att Aftonbladet hade en artikel om Mj på framsidan, en stooor som täckte hela. Var nått om att hans säng var en brottplats. Bra tänkte jag ska hem och läsa på nätet men jag hittar verkligen inte den artikeln .

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson