mona83 skrev 2009-08-02 10:38:54 följande:
Såg ni snackade lite om livet och plugg... jag har oxå bara gym. 3 år på fordonsprogramet med inriktning transport. Sitter här med BECE kort, truckkort, hjulastar bok. Grunderna för bil mek, last- och maskin mek. Grunderna i svets oxå. Det är jätte kul att köra, men verkar inte som det är det jag ska jobba med andå, får ju aldrig nått jobb . Stall jobb skulle oxå vara nått, men af är så sjuka att det fick jag absolut inte söka för det var inte min utb och sen var det bara en fritids sysselsättning :-/. Hade letat fram ett par olika stalljobb och fick det svaret. Plugga har jag absolut ingen lust medOm det inte blir nått av det så vet jag inte vad jag vill göra. Inte jobba med folk
iaf det vet jag
Så där är jag oxå! Jag vill inte jobba med folk, för min mamma jobbar på hemsjukvården(Äldre) och min ena moster jobbar på en medicin avdelning på USÖ(Sjukhuset), och min äldsta moster jobbade på Röntgen nu är hon förtidspentionerad. Och om jag inte minns fel så jobba både farmor och mormor med vården. Så NEJ jag tänker då INTE gå någons fotspår i Vården aldrig i livet.
Följde med mamma väldigt mkt på jobbet när jag var liten och jag sa redan då att jag ALDRIG skulle jobba med äldre eller inom vården. Jag har för mkt minnen från sjukhuset sen jag låt inne för lite mer än 9 år sen.
Och sen har jag ingen lust att plugga men om jag vill bli det jag vill bli måste jag plugga =( Men har absolut ingen lust med det.. :(