• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-02 21:41:24 följande:
    VA FAN!!!jag sökte lite klipp på MJ på youtube...vet ni vad jag hittade...ngn har tagit bild på honom liggandes i kistan, vet inte om det är på riktigt, men det såg ganska riktigt ut....faaaan jag ville inte se det
    Vart hitta du dom på youtube?
    Skulle vilja se, kan du inboxa mig snälla?
  • beadis

www.msnbc.msn.com/id/7816771/

Anklagade Culkin ngn gång MJ för sexuellt utnyttjande?
    Det var en som sa att han skulle ha gjort det, eller var det bara media som ville få det att se ut så?

• Bevabus

Va de håller på o snackar skit!
    Culkin anklagade honom aldrig för det och var även en utav dem som försvarade MJ i rättegångarna.

snart3barnsmamma skrev 2009-08-02 22:28:58 följande:
    www.msnbc.msn.com/id/7816771/Anklagade Culkin ngn gång MJ för sexuellt utnyttjande?Det var en som sa att han skulle ha gjort det, eller var det bara media som ville få det att se ut så?
  • Lucille
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-02 22:28:58 följande:
    www.msnbc.msn.com/id/7816771/Anklagade Culkin ngn gång MJ för sexuellt utnyttjande?Det var en som sa att han skulle ha gjort det, eller var det bara media som ville få det att se ut så?
    Nej, han försvarade ju MJ i rättegången, vad jag vet. Knäppa rykten som bara är till för att 'förstöra' bevisen om hans oskuld.
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-08-02 22:35:31 följande:
    Va de håller på o snackar skit! Culkin anklagade honom aldrig för det och var även en utav dem som försvarade MJ i rättegångarna.
    Ja men PRECIS, en släkting sa till mig i helgen att han skull ha anklagat honom för det, jag sa ju såklart NEJ det har han aldrig gjort, men hon påstod att det skulle varit så...Ggggrr...
  • beadis
    AllieF skrev 2009-08-02 22:36:34 följande:
    Nej, han försvarade ju MJ i rättegången, vad jag vet. Knäppa rykten som bara är till för att 'förstöra' bevisen om hans oskuld.
    ändå är den här personen en som tycker om MJ, fattar inte hur fel man kan tro om honom
  • Bevabus

Åh blir så trött på såna människor..
    Samtidigt så får man ju respektera dem eftersom att de tror bara saker efter det dem läst och hört. Det är inte alltid lätt att få en rättvis bild av en person som man inte har varit intresserad nog att ta reda på fakta om :/

Te.x. jag skulle lika gärna kunna säga att Nick Cannon gifte sig med Mariah Carey bara för pengarnas skull, men vad vet jag...hennes riktiga fans vet säkert skälet till varför dem gifte sig efter att ha sett intervjuer med dem båda och verkligen forskat om det. (Nu tror inte jag att han gifte sig med henne för pengarna, absolut inte. Drog bara det första exemplet jag kunde komma på )

snart3barnsmamma skrev 2009-08-02 22:37:51 följande:
    Ja men PRECIS, en släkting sa till mig i helgen att han skull ha anklagat honom för det, jag sa ju såklart NEJ det har han aldrig gjort, men hon påstod att det skulle varit så...Ggggrr...
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-08-02 22:43:08 följande:
    Åh blir så trött på såna människor.. Samtidigt så får man ju respektera dem eftersom att de tror bara saker efter det dem läst och hört. Det är inte alltid lätt att få en rättvis bild av en person som man inte har varit intresserad nog att ta reda på fakta om :/ Te.x. jag skulle lika gärna kunna säga att Nick Cannon gifte sig med Mariah Carey bara för pengarnas skull, men vad vet jag...hennes riktiga fans vet säkert skälet till varför dem gifte sig efter att ha sett intervjuer med dem båda och verkligen forskat om det. (Nu tror inte jag att han gifte sig med henne för pengarna, absolut inte. Drog bara det första exemplet jag kunde komma på )
    ja, visst blir man SÅÅÅ trött på dessa j*la rykten och medias skitsnack
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-02 21:52:19 följande:
    vet inte, inga tydliga foton, jobbigt att titta på ..det finns flera såna
    Shit, vad det känns efter att man tittat på dom.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson