• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-02 20:29:28 följande:
    Ja vi kan spekulera hur mkt vi vill kommer iaf inte få reda på något
    Ne vi lär nog inte det
  • mona83
    guild skrev 2009-08-02 20:29:16 följande:
    ..jag tror det fanns där,  om han ofta blev nersövd eller var djupt drogad av sömnmedel.urin-Kateter sätter man ju alltid t.ex vid en operation, och sen får man ha den tills man kan gå upp. 
    Det är ju sant iofs
  • beadis

och egentligen spelar det ju ingen roll, han är död iaf

• mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-02 20:31:03 följande:
    och egentligen spelar det ju ingen roll, han är död iaf
    Han är ju det tyvärr
  • Lucille

Jag funderar på om det inte finns risk att kissa på sig under narkos? Man kan ju inte precis känna av att blåsan är full, eller gå upp och kissa. Kanske satt den på hela tiden. Men varför låg den PÅ sängen? Den måste ju varit oandvänd, annars skulle de skrivit det.

Förresten.
    http://www.celebrity-mania.com/news/view/00009524.html

http://www.digitalspy.co.uk/showbiz/a168821/jacksons-doctor-admits-ambulance-delay.html

Inget jättenytt, men ändock...

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-02 20:31:47 följande:
    Foton på familjen Men måste dom skriva The Wacko family albumwww.newsoftheworld.co.uk/showbiz/michael_jack...
    kolla på bild 5 & 7, vad står det på tårtan? Happy Birthday vadå?
    Och titta på Michael på bild 7, han ser så smärtsam ut.. Det är nästan som om hans ögon vill säga något till omvärlden. Och titta på lille paris, hon ser ganska sur ut :O
    vi kan iaf konstatera på bild 8 att Michael gillade tårta=)
    Titta oxå bild 10, han är verkligen en underbar pappa..
    På bild 13 ser Paris verkligen frånvarande ut, ser ut som om hon tänker på nått speciellt och Michael försöker få kontakt med henne.. Ohh jag ÄLSKAR hans händer :P MUMSIGT!

Prince Michael är så olik sig verkligen :O Idag är han långhårig plus svarthårig.. Vilket han inte va när han va liten.:
    bild 15, man ser något i honom som man nästan aldrig ser hos män, inte så som man ser det hos Michael.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson