• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-02 20:19:55 följande:
    när man dör kissar man ofta på sig , sen kommer det säkert kiss när man blir återupplivad behöver inte betyda att han hade de problemen, iförsig lite konstigt att han hade såna hemma
    Kan ju ha varit ambulanspersonalen som hade med såna i ambulansen?
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-08-02 20:18:43 följande:
    Jag har jobbat inom vården och där använder vi sådana eftersom det kan komma lite urin/avföring efter att folk dör. Läste att de hade dem där i samband med återupplivningsförsöken så jag tippar att det var därför.
    Ah då måste det ha varit därför.
    Men om dom har kateter när dom dör så sätter man inget sånt va? Undrar för pappa hade kateter sista tiden när han inte längre orkade gå upp ur sängen. Ser rätt hemskt ut egentligen
  • beadis
    Längtan efter dig skrev 2009-08-02 20:21:09 följande:
    mm..det är väl klart
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-08-02 20:21:09 följande:
    Men innan dom kom då? Kan inte hans sk läkare haft såna liggandes av nån himla konstig anledning?
  • mona83

Men verkar ändå en a ing konstigt ifall det skulle funnits såna hemma hos Mj utan anledning. För inte tänker man väl som läkare ifall han dör är det bra att sånt finns?

• guild

..jag tror det fanns där,  om han ofta blev nersövd eller var djupt drogad av sömnmedel.
    urin-Kateter sätter man ju alltid t.ex vid en operation, och sen får man ha den tills man kan gå upp. 

(¯`♥ TRÖTT PÅ HYCKLERI OCH ORÄTTVISOR.(¯`♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson