• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-03 22:02:42 följande:
    Finding neverland ja! Den har ja hemma...gråter tårar i floder.. jag har ett väldigt bra sagoband som nationalteatern har gjort (peter pan), lyssnade på de jämt som liten och lyssnar på de än idag när jag har svårt att somna. Det har en lugnande effekt på mig...! Ja, jag må ha många Michael Jackson skivor, men med Hanson har jag varenda singel o skiva, film o utklipp som exicterar tror ja! ha ha de låg iallafall på den nivån o jag följer dom fortfarande! Dom är liksom MJ var, väldigt kärleksfulla och givmilda för de svaga, det värmer mitt hjärta!
    Så hette den ja
    Filmen är mkt bra. Fin och sorglig.
    Jag har bara första skivan med Hanson.  Hade några posters med dom. Men, så.. Hanson.. Håller dom på än? Har inte hört nåt sen.. sen.. Ja jag vet inte hur länge..
    Hur länge har du vart MJfan?

Nu är båda skivorna färdiga. Har kollat och dom funkar i dvdspelaren.
    Skickar imorrn
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Min sambo har många gånger sagt att min syrra är lik Janet Jackosn.. Och ibland MJ I don't get it

• mona83
    nomina skrev 2009-08-03 22:09:29 följande:
    du e inte ensam mona! men vi hittar nog vår MJ nånstans... annars kan ja nöja mig med typ justin timberlake med....! mmmmm :D
    japp jag måste hitta en MJ kopia sen ska jag sätta honom framför youtube och säga. så där ska du göra, sätt igång och träna
  • KikiBoo

Första gången ni fick upp ögonen för MJ. Vad tänkte ni då? Vad fasnade ni för?

• Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-08-03 22:13:46 följande:
    japp jag måste hitta en MJ kopia sen ska jag sätta honom framför youtube och säga. så där ska du göra, sätt igång och träna
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 22:16:22 följande:
    Hans musik och sen var han så snygg Vet man ska inte gå efter utseende
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-08-03 22:17:09 följande:
    Med dom höga kraven lär jag nog få vara singel hela mitt liv
  • KikiBoo

Första gången jag såg han så var det i en intervju. Han var blyg, hade sån mysig röst, han var behaglig att lyssna o titta på. Hans leende.. O sen spela hörde jag han sjunga. Oooooow Denna karl håller jag fast vid. Tänk att en liten 5 - 6åring tänker så, haha

• beadis

GUD va ni skriver snabbt, det räcker att man läser en annan tråd 5min, har man 2sidor att läsa i kapp sen

• Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-08-03 22:16:22 följande:
    Minns inte exakt när, men det var ialla fall när jag var väldigt liten. Morsan hade en del LP-skivor/kasettband med honom som hon brukade spela på hög volym b.la när hon städade

Jag föll för den sköna rytmen och stilen på hans musik. Så medryckande, kan omöjligt sitta still när jag lyssnar på hans musik

När jag såg honom på MTV blev jag helt förtrollad. Vilken dans och vilka musikvideos! Kunde sitta som klistrad (har jag iofs inga som helst problem med idag heller)

Sedan var han ju inte den hemskaste att titta på heller. Helt fantastiska ögon t.ex. Tycker att de säger så mycket. Otroligt uttrycksfulla.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson