• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-08-03 22:18:26 följande:
    Med dom höga kraven lär jag nog få vara singel hela mitt liv
    Sök upp en imitatör vettja
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-03 22:09:45 följande:
    Så hette den ja Filmen är mkt bra. Fin och sorglig.Jag har bara första skivan med Hanson.  Hade några posters med dom. Men, så.. Hanson.. Håller dom på än? Har inte hört nåt sen.. sen.. Ja jag vet inte hur länge.. Hur länge har du vart MJfan?Nu är båda skivorna färdiga. Har kollat och dom funkar i dvdspelaren. Skickar imorrn
    Ja skulle gissa på att du har andra skivan "middle of nowhere."
    Deras allra första skiva va dom riktiga pluttisar o inte så kända då.
    Dom gjorde även covers på några jackson 5 låtar! :)

Hanson håller på ännu ja, men det va ett tag sen dom släppte ny musik. ca två år sen för att vara mer exakt. o nu har de ju gift sig o skaffat barn så de har väl haft fullt upp antar ja. men ja får fortfarande deras fanmejl så ja håller mig uppdaterad.
    förra året va de ute på en walk-turne. man gick promenader för den goda sakens skull.
    nu har dom något nytt projekt på gång som ja inte är så insatt i.

Men kolla in denna länk så får du se heeeta grabbar!
    www.hanson.net/site/sections/1

Första skivan jag köpte var blood on the dancefloor, o den släpptes 1997 (tvungen o kolla upp) så jag va runt 14. Såklart lyssnade man på de stora hitsen o gillade dom tidigare, men ja kan inte minnas att jag lyssnade på så mycket musik som jätteliten. Då va de mest mamma o pappas musik som fick duga, eller brödernas vilket bestod av hårdrock! :D

Minns att ja såg på MTV musicaward när michael va med där... va typ 1993-94 eller nåt sånt, duetten med britney är grym oxå!
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-08-03 22:16:22 följande:
    Första gången ni fick upp ögonen för MJ. Vad tänkte ni då? Vad fasnade ni för?
    vilken snygging tänkte jag, detta var i mitten av 80talet
    jag fastnade för hans sköna mooves och underbara röst, självklart även musiken..med senare år har jag även lärt uppskatta honom som person, han verkade vara mycket sympatiskt och snäll, sen detta med hans engagemang för de utsatta i samhället och världen, det får man verkligen inte glömma
  • nomina

nej history måste ju vara första albumet ja köpte... minns att jag blev förtrollad och förälskad av låten childhood när den spelades i "rädda willy"
    som även nu är min favoritlåt!

• mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-08-03 22:24:40 följande:
    Sök upp en imitatör vettja
    Var hittar jag en sån? kan man köpa dom för en billig peng på svarta marknaden?
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-03 22:28:09 följande:
    nej history måste ju vara första albumet ja köpte... minns att jag blev förtrollad och förälskad av låten childhood när den spelades i "rädda willy"som även nu är min favoritlåt!
    Har childhood varit med i rädda Willy? Vilken del?
  • KikiBoo
    Nomina
    Jaha!! Fan.. Trodde jag hade första skivan ja Men se där se där..
    Gifta o har ungar? Jisses!! Och Jackson5 låtar.. Hade jag verkligen ingen aning om..
    Men ooow.. Lille Zach.. Har han oxo gift sig? hihi!

Första skivan jag köpte.. Eller ska jag säga kasettband Det var iaf Bad. Sen Dangerous.. Ja, sen rullade det på
    Förutom Off the wall som jag köpte nydligen.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-08-03 22:28:10 följande:
    Var hittar jag en sån? kan man köpa dom för en billig peng på svarta marknaden?
    Locka med lite smarrig mat, karlar brukar ju gilla sånt
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-08-03 22:31:38 följande:
    Locka med lite smarrig mat, karlar brukar ju gilla sånt
    Det är ju sant
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson