BooBoo skrev 2009-08-03 22:09:45 följande:
Så hette den ja Filmen är mkt bra. Fin och sorglig.Jag har bara första skivan med Hanson. Hade några posters med dom. Men, så.. Hanson.. Håller dom på än? Har inte hört nåt sen.. sen.. Ja jag vet inte hur länge.. Hur länge har du vart MJfan?Nu är båda skivorna färdiga. Har kollat och dom funkar i dvdspelaren. Skickar imorrn
Ja skulle gissa på att du har andra skivan "middle of nowhere."
Deras allra första skiva va dom riktiga pluttisar o inte så kända då.
Dom gjorde även covers på några jackson 5 låtar! :)
Hanson håller på ännu ja, men det va ett tag sen dom släppte ny musik. ca två år sen för att vara mer exakt. o nu har de ju gift sig o skaffat barn så de har väl haft fullt upp antar ja. men ja får fortfarande deras fanmejl så ja håller mig uppdaterad.
förra året va de ute på en walk-turne. man gick promenader för den goda sakens skull.
nu har dom något nytt projekt på gång som ja inte är så insatt i.
Men kolla in denna länk så får du se heeeta grabbar!
www.hanson.net/site/sections/1
Första skivan jag köpte var blood on the dancefloor, o den släpptes 1997 (tvungen o kolla upp) så jag va runt 14. Såklart lyssnade man på de stora hitsen o gillade dom tidigare, men ja kan inte minnas att jag lyssnade på så mycket musik som jätteliten. Då va de mest mamma o pappas musik som fick duga, eller brödernas vilket bestod av hårdrock! :D
Minns att ja såg på MTV musicaward när michael va med där... va typ 1993-94 eller nåt sånt, duetten med britney är grym oxå!