• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 22:40:19 följande:
    Snart vet jag.. Jag väntar o väntar o väntar på den..
    ja just ja, ni var ju ett gäng här som väntade på den.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 22:40:51 följande:
    Hur mkt är den ute för?
    Det finns flera st men dom flesta ligger en bit över 100 ingen där
  • mona83
    mona83 skrev 2009-08-03 22:42:25 följande:
    Det finns flera st men dom flesta ligger en bit över 100 ingen där
    100-200 kr vad jag sett hittills
  • nomina
    mona83 skrev 2009-08-03 22:29:11 följande:
    Har childhood varit med i rädda Willy? Vilken del?
    Skulle tro att de va första filmen, har för mig att det är när pojkens pappa träffar nån ny eller om dom skiljer sig o han rymmer hemifrån o går omkring. Så spelar om den. Annars måste de va nån annan film, men jag kan se de väldigt tydligt framför mig!
    Måste kanske köpa filmen o se om det stämmer :)
  • Längtan efter dig

Åh introduktionen i Dancing the Dream av Elizabeth Taylor är så vacker. Jag kan inte säga exakt hur han var eftersom jag inte kände honom, men det känns som att hon har beskrivit det så bra man bara kan.

• mona83
    mona83 skrev 2009-08-03 22:43:46 följande:
    100-200 kr vad jag sett hittills
    Fanns dom som låg på över 300 såg jag nu. Jösses bad folk måste ha budat
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-03 22:44:03 följande:
    Skulle tro att de va första filmen, har för mig att det är när pojkens pappa träffar nån ny eller om dom skiljer sig o han rymmer hemifrån o går omkring. Så spelar om den. Annars måste de va nån annan film, men jag kan se de väldigt tydligt framför mig!Måste kanske köpa filmen o se om det stämmer :)
    Jag får nog ta och leta fram den nån dag och kolla. Visste inte vem Mj var när jag såg dom sist, många år sedan, så därför minns jag nog inte att jag har hört dom.
    Kan heller inte minnas att jag hört Will you be there heller
  • Rååsa Smurfen
    nomina skrev 2009-08-03 21:31:44 följande:
    Brorsans flickvän är ett galet elvisfan o har köpt en liknande tpy jättetavla med honom som kostade runt nåt sånt...Ja skulle vilja ha en på michael, men just denna tavla va inte den grymmaste bilden precis. Inte om man ska betala 6000
    denna fina vann jag på tradera ,tycker hon är jätte duktig http://www.tradera.com/Michael-Jackson-NIB-malning-auktion_96042402#pic
    en sådan kostar 1100 om man beställer dem hos henne ,men hon lägger ut  på tradera ibland okså
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-03 22:36:14 följande:
    NominaMen ooow! Nu blir jag ju kär på nytt i Taylor Kan du rekomendera en bra låt som dom gjort nydligen? I wanna hear
    Åh jag älskar ju all deras musik! Svårt att säga bara en låt... från the walk albumet är watch over me underbar, the walk med, great divide...ja jag kan bara fortsätta! Lyssna lite på youtube, dom har bara blivit bättre!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson