Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-07-08 17:15:55 följande:
    Jag känner liksom att det inte spelar nån roll om det är sant eller inte.
    nä, det gör det ju inte...
  • Trollet Ludenben
    MissLilo skrev 2009-07-08 19:38:31 följande:
    anslurter mig till gruppen om det e oki?! HAr ändå varit ett fans sen 7 års ålder, även om jag började gilla hans musik i tidigare ålder....e 26 nu.
    För mig är alla fans välkomna
  • Trollet Ludenben
    Bohman skrev 2009-07-08 19:45:43 följande:
    får jag också hoppa in...?? Sitter och tänker på när lilla Paris höll sitt tal om sin pappa. Guuud va jag grinade, R.I.P Michael Jackson
    samma här... hade fixat hela cermonin utan att grina men då brast det totalt
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-08 19:57:58 följande:
    Inte världens största problem, men jag sitter o kollar på det jag spelade in på MTV igår. Och kvinnan som pratar i första programmet kallat honom för Michael JASON Jackson...va tusan, han hette ju Joseph i mellannamn! Sådär ja, fick ut min irritation där
    :-O
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 22:51:28 följande:
    lyssnar på Earth song JÄTTE högt i hörlurarna, WOW vilken känsla när man lyssnar så högt!!! Det känns som om MJ står här brevid och sjunger...det var någon annan som skrev om detta med att ha musiken riktigt HÖGT, det blir en sån känsla
    så fin är den...

Föresten skönt att den andra idiottråden togs bort och att denna finns kvar...
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 22:55:10 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 22:52:34 följande: Men helt seriöst, jag trodde inte det var SÅN skillnad på att lyssna så..blunda och låt dig ryckas med av musiken...helt sanslöst..speciellt Earth song..den är så mäktig
    ja den är mäktig...
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-08 23:10:20 följande:
    Jag kan ju säga att, skälet till varför dansskolan jag går på valde att inte delta på Sergels Torg var för att, Michael kommer ju ändå att aldrig att se den där hyllningen. It came a little bit too late... Det känns som att nästan ALLT kom försent när det handlar om hyllningar till honom och det gör mig så förbannad. Så visst, det var en rolig grej det Bounce gjorde. Men flera andra har redan gjort det, vissa när han levde och andra när han var död. Bara ledsen att han aldrig kommer få se de senare.
    Håller med, det gör en förbannad för det var när han levde han behövde detta stödet och hyllningarna, nu är det ju försent.
  • Trollet Ludenben
    Grönsiska skrev 2009-07-08 23:23:27 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 23:14:05 följande: Håller med, men stödet och hyllningarna kanske hjälper hans familj i alla fall.
    ja det gör det säkert. Och ändå är det något som visar att han var en stor artist och en älskad människa. Synd att han inte fick ta del av detta... eller att detta inte kom tidigare.
  • Trollet Ludenben

på youtube finns ett klipp om hans hudsjukdom... hur kan någon tvivla efter detta??

• Trollet Ludenben
    guild skrev 2009-07-09 01:00:21 följande:
    va faaan...detta skulle ju visats för hela den skitsnackande världen...han var inte så konstig ändå...han var sjuk. Allt detta skulle han behövt höra medans han levde. Det gör mig så ont. ...dessa lovord och hyllningar. Nu börjar det göra mig förbannad istället, tror chockfasen har gått över. Nu känna det bara som att jag vill försvara MJ..!
    ja, det skulle visats medans han levde. Allt skitsnack om hans operationer och allt berodde på en sjukdom som han inte kunde hjälpa
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson