Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

Vi som sörjer Michael Jackson

Dior skrev 2009-07-08 09:17:33 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 09:16:26 följande: Nej det lär aldrig bli något liknande igen nu när M.J är borta :(
    nej, aldrig...
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 09:29:06 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 09:16:26 följande: så känner jag med...har "sovit" väldigt dåligt i natt, vaknat varje halvtimma och det första som dyker upp i tankarna är MJ och hans barn...för deras tyngda dag fortsatte ju efter alla vi har gått och lagt oss...sen drömde jag om MJ...har pratade med mig, kommer dock inte ihåg va han sa...irriterande
    Ja, det är så jobbigt. Ska försöka göra som m0e skriver men det är så himla tungt just nu. Att inse detta och förlika sig med tanken....
  • Trollet Ludenben
    xxmeyaxx skrev 2009-07-08 09:30:05 följande:
    Trodde jag skulle smälla av när jag pratade med min kompis igår. Kompis: Vad gör du? Jag: Tittade nyss på Michael Jacksons minnesceremoni.. nu är de Dangeroustu.. Kompis: Åhh, stackars lilla pedofil.. Här flög jag upp i taket.
    Åh, jag hade smällt av. Han var oskyldig, kan folk fatta det?? Vad hände med det som alltid sagt "man är sokyldig till motsatsen bevisats"? Det har aldrig bevisats nåt alls för det finns inget att bevisa. Önskar att folk kunde skrota de där gamla anklagelserna och tänka realistiskt.
  • Trollet Ludenben
    Småkottarna skrev 2009-07-08 09:35:02 följande:
    Jag har mailat TV4's tittarombudsman och bett dom skämmas över de respeklösa kommentatorerna och Not for sale... De sa att de ville hylla MJ, och istället kränkte de honom, och det ska de verkligen skämmas över.
    BRA!! De ska allt få höra!!
  • Trollet Ludenben

Den andra tråden är så löjligt sjuk... vara överlycklig över att någon dött. Normalt....

• Trollet Ludenben
    Petra med små skrev 2009-07-08 10:07:26 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 10:02:48 följande: fast är man inte intellektuellt funktionshindrad om man saknar empati? om man inte kan se annat än ur sitt eget perspektiv?.....jo det är man väl?. Det betyder att de inte kan hjälpa att de känner så och att det är totalt onödigt att ens argumentera emot. för att hedra en stor stjärna så bör man kanske bara ignorera idioter och fortsätta ge dyrbar tid åt det som verkligen betyder något..... fakta är att vi som sörjer har nästan 3 700 inlägg och de som inte sörjer har knappt...??.... 200....det säger väl en del
    ha, du har så rätt. Och jo, det är nåt fel om man inte kan känna empati. Och denna tråden har ju fler inlägg så ja, det säger allt.
  • Trollet Ludenben

Nu har vi pratat med kantorn som ska spela på vårt barndop nästa lördag. Vi har valt som avslutningssång "heat the world". Sambon syrra kunde ev. sjunga den. Om hon inte känner att det är tillräckligt med tid för att hon ska öva in den så ska vi spela den på cd. Vad passar inte bättre på en sån tillställning än en låt som är tillägnad världens alla barn??

• Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 14:20:14 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 14:19:29 följande: ett mycket bra val
    ja vi kände att det var helt rätt...
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 15:16:13 följande:
    vilket härligt skratt han hade
    Det hade han... bra med lite positivt i denna tråden för det blir så tungt annars.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson