• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-04 12:25:26 följande:
    M&MNu ligger breven i lådan Hoppas dom kommer fram nu
    Då har man ju iaf nått kul att se fram emot då .
    Ungarna kan man ju iaf inmte glädjas nåttb specillet löver längre, 3.5 åringen tror man kan skrika till sig saker hela tiden. Så trött på det.
    Så nu väntar jag på att han ska sluta skrika. Han har skrikit ända sen vi gick upp förut dom 2 timmarna vi sprang på stan och handlade
  • beadis
    mona83 skrev 2009-08-04 11:46:57 följande:
    Slutade gråta sen. Men som sagt lill tjejen vaknade när jag stor tjöt till Marlons tal . Sen somnade vi inte förän vid 3 . Så pigg man var sen när sonen vaknade....inte
    usch då

det känns som att det aldrig kommer att gå över, denna sorgen
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-08-04 16:35:32 följande:
    Hej igen tjejer! Så jag gick deprimerad ifrån arbetsförmedlingen och tänkte "jahapp, då var man officiellt arbetslös då...". Familjen skulle inte hämta mig med bilen förrän 1h senare så det vart till att lunka runt på stan och glo på saker jag inte skulle köpa. Då jag gillar att kolla på tavlor så gick jag in i Gallerix, vad hittar jag inte där ?? MICHAEL JACKSON POSTERS!!!!!!!!!!! woho! Det fanns två stycken att välja på så jag köpte den jag tyckte var snyggast och nu hänger den på väggen här hemma, såå fin så Jag kan lägga upp en bild i galleriet om ni vill se?
    vaaaa...det vill jag oxå köpa, NU NU NU...får åka till stan i morgon...NEJ, nu kom jag kom på att de har ju stängt Gallerix här istan, f*n oxå
  • Bevabus

de kanske har en hemsida man kan beställa från?

snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 18:56:43 följande:
    vaaaa...det vill jag oxå köpa, NU NU NU...får åka till stan i morgon...NEJ, nu kom jag kom på att de har ju stängt Gallerix här istan, f*n oxå
  • Bevabus

Ni kan se postern i mitt galleri nu, det blev ingen bra bild och den ser betydligt mörkare ut än vad den är på riktigt. Men jag gillar den
    Det fanns en annan poster där MJ hade en röd kavaj på sig, en av bilderna på honom som jag inte riktigt älskar...

• nomina
    BooBoo skrev 2009-08-04 09:27:09 följande:
    Tror jag ska sätta på lite Hanson nu
    ohh me likey! :)
    jag blev faktiskt tvungen att dra med en hansonskiva till jobbet idag...så nu har ja bjudit på allsång för hela vår kommun ungefär :D
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-04 09:30:07 följande:
    Vänta nu.. childhood på Blood on the Dancefloor? Noooo! Däremot Earth song. Dock clubmixad.
    menade att childhood och earth song båda är med på historyalbumet men att earth song även är med på blood on the dancefloor :P
  • nomina
    Bevabus skrev 2009-08-04 19:08:18 följande:
    Ni kan se postern i mitt galleri nu, det blev ingen bra bild och den ser betydligt mörkare ut än vad den är på riktigt. Men jag gillar den Det fanns en annan poster där MJ hade en röd kavaj på sig, en av bilderna på honom som jag inte riktigt älskar...
    riktigt snygg bild på honom!!
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-04 12:25:26 följande:
    M&MNu ligger breven i lådan Hoppas dom kommer fram nu AllieFMeeeee to Blev kär på nytt igår när jag kollade in deras hemsida. My my my. Vilken snygging Men jag kan inte hitta min Hansonskiva   Jag vill ju höra I will come to you på högsta
    du får lyssna på youtube sålänge :)
    jag skulle dock vilja att de spelade in middle of nowhere på nytt nu när alla har mogna röster! de sjunger grymt bra alla tre nu!
  • nomina

oj, e ja ensam här nu?
    sitter på trånar på tradera efter en sån michael jackson docka! åhh vill ha, har budat lite men dom lär bli svindyyyra! :(

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson