• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Åh nu sitter jag här o gråter har inte gråtit för MJ sen minnesceremonin men det här kändes i hjärtat...
    Den här dikten handlar om precis hur han själv var och hur jag själv känner att jag till en del är. Jag älskar att bete mig som ett barn och vill aldrig förlora den sidan hos mig själv. Jag tror inte ens jag kan säga att någon utav Michaels låttexter är lika bra som denna dikt! Möjligtvis "Heal the world" i så fall, men ingen annan. Det här var det bästa han någonsin gjort...
    Wow, säger jag bara.....

snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 00:04:30 följande:
    Denna dikten är så fin av MJ Magical ChildOnce there was a child and he was freeDeep inside, he felt the laughterThe mirth and play of nature's gleeHe was not troubled by thoughts of hereafterBeauty, love was all he'd seeHe knew his power was the power of GodHe was so sure, they considered him oddThis power of innocence, of compassion, of lightThreatened the priests and created a frightIn endless ways they sought to dismantleThis mysterious force which they could not handleIn endless ways they tried to destroyHis simple trust, his boundless joyHis invincible armor was a shield of blissNothing could touch it, no venom, no hissThe child remained in a state of graceHe wasn't confined in time or placeIn Technicolor dreams, he frolicked and playedWhile acting his part, in Eternity he stayedSoothsayers came and fortunes were toldSome were vehement, others were boldIn denouncing this child, this perplexing creatureWith the rest of the world he shared no featureIs he real? He is so strangeHis unpredictable nature knows no rangeHe puzzles us so, is he straight?What's his destiny? What's his fate?And while they whispered and conspiredThrough endless rumors to get him tiredTo kill his wonder, trample him nearBurn his courage, fuel his fearThe child remained just simple, sincereAll he wanted was the mountain highColor the clouds, paint the skyBeyond these boundaries, he wanted to flyIn nature's scheme, never to dieDon't stop this child, he's the father of manDon't cross his way, he's part of the planI am that Child, but so are youYou've just forgotten, just lost the clueInside your heart sits a SeerBetween his thoughts, he can hearA melody simple but wondrously clearThe music of life, so precious, so dearIf you could for one moment knowThis spark of creation, this exquisite glowYou would come and dance with meKindle this fire so we could seeAll the children of the EarthWeave their magic and give new birthTo a world of freedom with no painA world of joy, much more saneDeep inside, you know it's trueJust find that child, it's hiding in you© Michael Jackson
  • beadis

ni som inte sett detta..länkar jag igen

United Fans Calling Michael Jackson

• beadis

så här vill jag missas honom

michael jackson with children in an orphanage

• beadis

Australia loves Michael Jackson - A True Humanitarian

Till alla de som vill snacka ner honom, han var en OTROLIG människa

• beadis
    Bevabus skrev 2009-08-04 00:18:00 följande:
    Åh nu sitter jag här o gråter har inte gråtit för MJ sen minnesceremonin men det här kändes i hjärtat... Den här dikten handlar om precis hur han själv var och hur jag själv känner att jag till en del är. Jag älskar att bete mig som ett barn och vill aldrig förlora den sidan hos mig själv. Jag tror inte ens jag kan säga att någon utav Michaels låttexter är lika bra som denna dikt! Möjligtvis "Heal the world" i så fall, men ingen annan. Det här var det bästa han någonsin gjort... Wow, säger jag bara.....
    jag vet...har var ..det finns inga ord att skriva hur underbar han var....vilka texter han har skrivit, både i sångerna och dessa dikter
  • Bevabus

awww jättevacker video

snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 00:29:41 följande:
    så här vill jag missas honom michael jackson with children in an

• beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 00:29:41 följande:
    så här vill jag missas honom michael jackson with children in an orphanage

minnas menar jag såklart, borde sova nu
  • Bevabus

haha

Michael måste ha varit väldigt mätt på plastbollar efter den dagen

snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 00:36:11 följande:
    minnas menar jag såklart, borde sova nu
  • Lucille
    Eisa skrev 2009-08-03 10:50:32 följande:
    Hittade en MJ-minnestidning i butiken idag som kostade 125:-!!! På engelska. Hade den varit på svenska hade jag kanske köpt den. Crazy kanske men...
    Jag såg också den och höll nästan på att köpa, men 125kr kändes lite för mycket. Trodde jag skulle vara först med att meddela det. haha
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson