• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Brooke skrev 2009-08-04 21:39:53 följande:
    Nu ska jag sova. Är så fruktansvärt trött :O Sov i 45 min vid 18:15-19:00. Och sen kunde jag knappt hålla ögonen öppna :O Satte mig ute och blundande, mamma fråga om jag var trött och jag sa att jag va dä. Så nu ska jag sova. och kommer somna väldigt fort tror jag :O Gonatt på er tjejer hörs i morgon =)
    natti natt
  • mona83

MJ s sista presskonferans gillar jag .Tycker hans er rätt snygg ut där

• nomina

Ingen som orkade se på denna?
    I början är det filmat under hans sista fotografering. Intervjun börjar ungefär vid 2.45. Dock bara muntlig den.
    Intervjun va tog inte upp något av anklagelserna eller så utan hans musikaliska begåvning!

• nomina

Men han hade väl iallafall peruk där? De va något som jag aldrig kommit underfun med vad som hände med hans hår...
    saknar han sexiga lockar!!!
    hade dock inte tackat nej till honom som han var där heller! :D

• mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 21:35:05 följande:

jackson - rare footage of neverland ranch valley
    Meh jag kan inte se
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-04 22:38:44 följande:

som orkade se på denna? I början är det filmat under hans sista fotografering. Intervjun börjar ungefär vid 2.45. Dock bara muntlig den.Intervjun va tog inte upp något av anklagelserna eller så utan hans musikaliska begåvning!
    Den såg jag, tyckte den var bra
  • nomina
    mona83 skrev 2009-08-04 22:49:28 följande:
    Meh jag kan inte se
    inte ja heller... :(
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 21:33:04 följande:

Jackson: The Untold Story of Neverlandhär visar de en utav pojkarna som anklagade MJ för sexuellt utnyttjande
    Åh dom spelade Childhood, en av favorit låtarna just nu
    Älskar den låten så underbart fin. När jag lyssnade på den förut ställde håret sig på armarna
  • nomina

nu måste jag försöka sova lite... åter igen knapra smärtstillande o hoppas på att jag slipper hoppa på ett ben imorron!
    gonatt ni fina människor här!

jag tror att Ni gör mig ännu mer beroende av att skriva här, tycker alla är så trevliga här på denna tråd! :)

Lots and lots of love!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson