• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Ja visst är den han är helt galet sexig när han dansar i de där kläderna till Billie Jean

nomina skrev 2009-08-04 19:16:43 följande:
    riktigt snygg bild på honom!!
  • nomina

Jag har missat denna intervju, har försökt o hitta så sena intervjuer som möjligt, detta verkar va den.Eller någon som har något mer?!
    Älskar hans fotosession här!

• mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 18:55:21 följande:
    usch då det känns som att det aldrig kommer att gå över, denna sorgen
    Den gör nog aldrig det helt, blir nog bara lättare att hantera med tiden skulle jag tro
  • guild

...denna tråden ska jag spara länge...det är snart 10 000 inlägg, fullt med länkar. Och jag har inte sett en bråkdel av dom än...

(¯`♥ TRÖTT PÅ HYCKLERI OCH ORÄTTVISOR.(¯`♥
  • mona83
    guild skrev 2009-08-04 20:46:02 följande:
    ...denna tråden ska jag spara länge...det är snart 10 000 inlägg, fullt med länkar. Och jag har inte sett en bråkdel av dom än...
    Det är samma här. Försökte läsa ikapp när dom var uppe på 200 inlägg men när jag hade läst dom här 200 var det 200 nya så gav upp

Men tack vare den här tråden har jag hittat mitt motiv till min tatuering
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson