• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • nomina

"snart3barnsmamma" vilken otroligt vacker dikt! han va en sann konstnär, på många plan!

• nomina
    mona83 skrev 2009-08-04 02:06:27 följande:
    Vilken skiva finns Childhood med på?
    history-skivan har childhood där e även earth song med, men den finns oxå på blood on the dancefloor... ja, den finns säkert på fler album! :P
  • Rååsa Smurfen
    nomina skrev 2009-08-04 06:09:23 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 23:51:24 följande: men den kostar ju bara en 100-lapp på vanliga filmbutiker! :P
    jo men när jag letat tidigre så har de varit slut  så jag är glad för denna {#lang_emotions_smile}
  • droppen 1
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 00:26:39 följande:

" target="_blank">

Earth Song Live Brit Awards '96
    helt sjukt bra showartist han var...grymt bra sång oxå.
    Tack för länkarna än en gång
    semester
  • droppen 1
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 00:32:02 följande:

" target="_blank">

Australia loves Michael Jackson - A True Humanitarian Till alla de som vill snacka ner honom, han var en OTROLIG människa
    Wow....{#lang_emotions_cry}
    semester
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-04 06:31:28 följande:
    history-skivan har childhood där e även earth song med, men den finns oxå på blood on the dancefloor... ja, den finns säkert på fler album! :P
    Då måste jag köpa den med
  • KikiBoo

Kollde på Live History från Danmark. Eller jag snabbspolade. Var det inte i Danmark som han blev överraskad med tårta på hans födelsedag?
    Men jisses vad powerful Heal The world var Live i Danmark. Han hugger tag i en. Blev helt gråtfärdig.

Nähäpp!
    Godmorgon!
    Få iväg varsin skiva till M&M idag då

Tror jag ska sätta på lite Hanson nu

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson