• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

BTW innan jag går..
    Så har jag hittat två artiklar om Michael en i se och hör och en i Hänt extra.
    Den artikeln som är i Se och hör
    Är om Omer
    "Trots likheterna förnekar omer att han är MJ's son.
    De har tagit en bild på Omer när han är med Michael 96 och på Blanket, dem är ju otroligt lika.
    På mitt jobb tror folk inte att barnen är MJ's men jag tror att dem är det. Eller jag tror inte jag VET! Spelar ingen roll vad alla säger, dem är Michaels barn. PUNKT SLUT!

Och sen i Hänt extra
    "Den yrvakne läkaren ville ha ett vittne!
    Sonen tvingades bevittna Michael Jacksons dödskamp"
    Riktigt jädra dåligt.. USCH OCH FY!! Hoppas dem tar hans licens ifrån honom.. Hur kan man låta en 12 åring bevittna sin fars dödskamp? Hur pantad får man vara?

• nomina
    BooBoo skrev 2009-08-06 21:55:46 följande:
    Hur många filmer? Är MJ med i alla? Filmen kankse finns att hyra  Men då ska jag ha jäävligt tråkigt. Gillar INTE sånna där knasfilmer, haha
    Tyvärr inte alla MJ, de va sånna typiska college-snusk-filmer som ja kallar de! Inte min smak, men man kanske kan se dom en riktigt regnig o trist dag, eller varför inte ge bort dom! :)
    -Miss Cast away
    -Boat trip
    -Vegas baby
    -Long weekend
  • Lucille

De pratade om MJs stilar genom hans karriär, och berättade att banden runt hans överarm var för alla barn som fortfarande lider i världen. Det visste jag inte, men jag blev inte förvånad. :)

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • mona83

vad lessen jag blev när jag kollade på The Michael Jackson story part 5 när det stod : But was not survive until Juli. He died on june 25th 2009 .
    Tårarna kom direkt. Man borde ju ha kommit förbi det där nu.

• mona83
    mona83 skrev 2009-08-06 22:38:08 följande:
    vad lessen jag blev när jag kollade på The Michael Jackson story part 5 när det stod : But was not survive until Juli. He died on june 25th 2009 . Tårarna kom direkt. Man borde ju ha kommit förbi det där nu.
    Mellan but pch was ska det stå Mj
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 22:01:34 följande:
    Well.. antingen är det låten 2bad eller Is it scary. Måse nog kolla filmen IGEN o lyssna. Men vet att dessa två är med i filmen..
    Han sjöng too bad så maste vara låten 2bad jag är ute efter
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson