• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 01:49:13 följande:
    jag hänger bara typ i denna tråd och danska shopping tråden 
    Jag hänger i en till. Päron till barn i samma åldrar som mina   (tråden heter inte så, haha )
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 01:48:22 följande:
    Michael Jackson RARE CANDID FOOTAGE!!! 1996 Michael Jackson being his self while watching a show that was put on for him by a group of children in Moscow.
    " target="_blank">

Michael Jackson Gets Fan To Dance For Him In Shop
    " target="_blank">

den första har jag aldrig sett innan ,fattar inte hur du hittar allt
    Michael gillar verkligen tuggummi   synd att han nästan alltid privat har dessa solglasögon,vill ser hans ögon
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 01:59:23 följande:
    den första har jag aldrig sett innan ,fattar inte hur du hittar allt Michael gillar verkligen tuggummi   synd att han nästan alltid privat har dessa solglasögon,vill ser hans ögon
    Plötsligt finns han där
    Ja det tänkte jag oxo. Detta eviga tuggandet Min sambo hatar tuggumi. Tycker det är äckligt. Jag tuggar gärna. *tugg tugg*
  • KikiBoo

Och har man tråkigt som jag har nu så hittar man de mesta
    Men nu har jag stängt ner YouTube.
    Måste föröska sova lite.. Har morgonpigga barn. 6.30 kan sonen vakna o säga: Klockan är nio upp och hoppa. Nu ska vi äta. Mammaaaaaaa!

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 01:49:25 följande:
    de ba o starta jö What can go wrong Vd ska tråden heta då?
    nej skulle inte lyckas starta en tråd som lever länge ,så den risken vill jag inte ta
    nja  vad ska den heta{#lang_emotions_undecided} inte nåt med sörjer iallafall ,tycker vi har en glad och positiv tråd
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 02:03:38 följande:
    nej skulle inte lyckas starta en tråd som lever länge ,så den risken vill jag inte ta nja  vad ska den heta inte nåt med sörjer iallafall ,tycker vi har en glad och positiv tråd
    Det tycker jag med. Vi får klura ut nå namn
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 02:02:44 följande:
    Och har man tråkigt som jag har nu så hittar man de mesta Men nu har jag stängt ner YouTube.Måste föröska sova lite.. Har morgonpigga barn. 6.30 kan sonen vakna o säga: Klockan är nio upp och hoppa. Nu ska vi äta. Mammaaaaaaa!
    härligt ,min son sover länge men tjejen vaknar lite tidigare ,men inte så tidigt som din  tack och lov
  • Rååsa Smurfen

ja det får vi göra ,säger godnatt nu ska nog okså gå och sova ,det dumma med denna tråd är att jag fastnar här så länge på kvällarna att jag inte hinner läsa alla mina böcker

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 02:06:03 följande:
    härligt ,min son sover länge men tjejen vaknar lite tidigare ,men inte så tidigt som din  tack och lov
    Morgonpigga barn och en kvällsmamma är inge vidare kombination. Jag är INGEN morgonmänniska. Tar kankse två timmar för mig o komma igång, innan jag ens får i mig frulle.. Kaffe går bra.
    Den dan jag börjar jobba. Jisses säger jag bara.
    Har gått hemma i fyra år..
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 02:08:21 följande:
    ja det får vi göra ,säger godnatt nu ska nog okså gå och sova ,det dumma med denna tråd är att jag fastnar här så länge på kvällarna att jag inte hinner läsa alla mina böcker
    MJböcker?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson