• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 12:14:38 följande:
    joo han gjorde ju det :/ Kan dem inte ta ett Faderskapstest så vi får veta sanningen? Vore inte det dä bästa.. ?
    Jo det vore bra med ett faderskap men måste inte ungarna vara med då?
    Deras pappa har ganska precis dött och det är säkert kaos i deras liv. Kommer bli jätte jobbigt för dom att gå igenom nått sånt redan .
    Hade det varit jag skulle jag inte vilja få reda på att min älskade pappa inte alls var min pappa.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-09 12:21:34 följande:
    Jo det vore bra med ett faderskap men måste inte ungarna vara med då?Deras pappa har ganska precis dött och det är säkert kaos i deras liv. Kommer bli jätte jobbigt för dom att gå igenom nått sånt redan . Hade det varit jag skulle jag inte vilja få reda på att min älskade pappa inte alls var min pappa.
    Jag tror de full eller senare kommer läsa i tidningarna och se att Michael kanske inte alls var deras biologiska pappa, visst jag tror dem anser oxå att michael visst var deras pappa oavsätt vad ett faderskapstest visar.
    Jag skulle nog vilja veta om jag var i deras position, men då skulle jag nog velat vara äldre och inte 11-12 år.. utan mer kanske 14-16. Vi får se vad som händer, jag hoppas på att det blir ett faderskapstest så vi får veta sanningen. Men jag skiter dock i vem som är deras pappa, michael kommer alltid vara för mig deras pappa eftersom han uppfostra dem och var där för dem hela tiden.
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 12:14:38 följande:
    joo han gjorde ju det :/ Kan dem inte ta ett Faderskapstest så vi får veta sanningen? Vore inte det dä bästa.. ?
    nej det tycker inte jag för de små barnen skillnad på tex omar som är så stor och om han har den önskan själv ,de andra barnen har vuxit upp i tron att Michael är deras pappa och det vill jag inte ta ifrån dem nu det är ju det enda de har kvar ..
    Som Mona sa deras pappa har just dött ,ska de då få veta att han inte var deras pappa {#lang_emotions_cry} så få man inte göra mot små barn tycker jag .
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 12:30:14 följande:
    nej det tycker inte jag för de små barnen skillnad på tex omar som är så stor och om han har den önskan själv ,de andra barnen har vuxit upp i tron att Michael är deras pappa och det vill jag inte ta ifrån dem nu det är ju det enda de har kvar ..Som Mona sa deras pappa har just dött ,ska de då få veta att han inte var deras pappa  så få man inte göra mot små barn tycker jag .
    Läs det jag skrev ovanför ditt..
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 12:28:15 följande:
    Jag tror de full eller senare kommer läsa i tidningarna och se att Michael kanske inte alls var deras biologiska pappa, visst jag tror dem anser oxå att michael visst var deras pappa oavsätt vad ett faderskapstest visar. Jag skulle nog vilja veta om jag var i deras position, men då skulle jag nog velat vara äldre och inte 11-12 år.. utan mer kanske 14-16. Vi får se vad som händer, jag hoppas på att det blir ett faderskapstest så vi får veta sanningen. Men jag skiter dock i vem som är deras pappa, michael kommer alltid vara för mig deras pappa eftersom han uppfostra dem och var där för dem hela tiden.
    som du sa de måste vara äldre ,så nu är det väldigt olämpligt
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 12:01:44 följande:
    Men vad anser ni om detta med att han vill göra ett fadersskapstest? Är det bra eller dåligt??
    dåligt ,han ville göra testet bara för att han är rädd nu att HANS  kontakt med Paris  ska brytas ,vad då egon {#lang_emotions_frown} om han lämnat spermar  för att ge Mivhael ett barn ,så borde han tänkt över det noga ,vad det är han gör .Han DONERAR  spermar för att ge sin vän ett barn ,han är INTE  pappa för det,han är donator och har inga rättigheter till detta barn ,vad som än händer !!
    jag tror ingen domstol någonsin kommer att gå med på hans önskan
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-09 11:34:44 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 11:26:06 följande: Oj oj oj, sån lyxig sevice alltså! Har du köpt den där? Tar de lång tid från de att man har beställt och betalat den tills den kommer? Får nog bli vid nästa löning tror ja... den kostade runt 800:- va?
    Min kom efter åtta på morgonen. Kom perfekt till kaffet
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 12:45:23 följande:
    Min kom efter åtta på morgonen. Kom perfekt till kaffet
    ja min kom okså tidigt ,min bror mötte han ute på gården och slängde in paket i sängen så jag vaknade med Michael i sängen
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson