• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-09 13:00:19 följande:
    Läste artikeln idag jag med och tänkte skriva samma sak i tråden. Tycker det är egoistiskt att MJ:s bästa vän inte kan hålla sig ifrån media som alla andra..Jag ser det som ett svek...Han vill fortfarande att Paris och världen ska se MJ som hennes pappa, men ÄNDÅ så känner han att han måste bevisa att han är hennes biologiska pappa. Hör han inte själv hur illa det låter? Och dessutom har barnen precis har förlorat sin Michael som de tror är deras riktiga pappa, så kommer hans bästa vän med nån sån här nyhet. Nä fy fan för honom!Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 12:37:40 följande:
    skönt att det är fler än jag som tycker han är en riktig idiot
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 12:58:53 följande:
    jag tror Brooke att man tänker annorlunda som mamma ,du är ganska ung och har inga barn ännu .. men jag respektera dina tankar ändå . Jag har gått igenom mycket och kämpar så hårt för mina barns bästa  ibland måste man sätta deras behov främst  och det gör så ont när någon  som säger att de bryr sig om barnen   bara ser till sina egna behov  .. JAG vill , JAG behöver mm
    DU får det att låta som om jag står på Mark Lesters sida, vilket jag inte gör. Visst vore det bra med ett faderskapstest men inte förrens om ett par år.
    Och varför måste du dra upp min ålder i det hela? Vad har det med saken och göra? Då får det ju och se ut som om att jag inte vet något om någonting bara för att jag är så ung och sån vill jag VERKLIGEN inte bli sedd som.
    Oavsätt om jag är ung och inte har några barn vet jag en hel del om livet, jag har stått ut med mkt själv och kommer aldrig få ur det i mitt huvud. Som t.ex när jag låg inne pga urinvägsinfektion så trodde läkarna att pappa hade gjort nått mot mig, vilket han inte hade.
  • Bevabus

BTW allihopa, har ni sett den här ursöta bilden av Prince och Paris som jag har som profilbild?? Guuud va söta dem är där
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:02:58 följande:
    skönt att det är fler än jag som tycker han är en riktig idiot
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 13:03:02 följande:
    DU får det att låta som om jag står på Mark Lesters sida, vilket jag inte gör. Visst vore det bra med ett faderskapstest men inte förrens om ett par år. Och varför måste du dra upp min ålder i det hela? Vad har det med saken och göra? Då får det ju och se ut som om att jag inte vet något om någonting bara för att jag är så ung och sån vill jag VERKLIGEN inte bli sedd som. Oavsätt om jag är ung och inte har några barn vet jag en hel del om livet, jag har stått ut med mkt själv och kommer aldrig få ur det i mitt huvud. Som t.ex när jag låg inne pga urinvägsinfektion så trodde läkarna att pappa hade gjort nått mot mig, vilket han inte hade.
    var inte menat som något påhopp  förlåt om du tog det på fel sätt ,men vissa saker du skev tex att du förstå honom och att du okså skulle har kämpat on du var gudmor till någon som dött ,säger inte att du stödjer han men du förstod han ,det gör inte jag .
    Det var där för jag skrev så ,för både ålder och upplevelser i livet påverkar vad man tycker .
    Så ännu en gång förlåt {#lang_emotions_flower}
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:00:57 följande:
    jaha och då vill han  göra faderskaps test ....  jag förstå familjen till 100 % 
    I artikeln står det att han är rädd för sin kontakt med barnen, men jag tkr han hade kunnat hålla sig från Media, och inte gjort som alla andra. Han är ju bara ute efter publicitet som alla andra som har nämnt något om att han är far till barnen och diverse saker.. :/
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-09 13:05:33 följande:
    BTW allihopa, har ni sett den här ursöta bilden av Prince och Paris som jag har som profilbild?? Guuud va söta dem är där Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:02:58 följande:
    ja de har jag. den är riktig fin och verkligen söt :P
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:07:01 följande:
    var inte menat som något påhopp  förlåt om du tog det på fel sätt ,men vissa saker du skev tex att du förstå honom och att du okså skulle har kämpat on du var gudmor till någon som dött ,säger inte att du stödjer han men du förstod han ,det gör inte jag .Det var där för jag skrev så ,för både ålder och upplevelser i livet påverkar vad man tycker .Så ännu en gång förlåt
    Men det fick mig känna som om du hoppade på mig bara för at tjag skriver en sak.
    Och ursäkta mej, men jag har svårt att uttrycka mig på rätt sätt i vissa lägen. Kanske dags att dra sig ur denna tråd.. {#lang_emotions_cry}
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 13:09:07 följande:
    ja de har jag. den är riktig fin och verkligen söt :P Men det fick mig känna som om du hoppade på mig bara för at tjag skriver en sak. Och ursäkta mej, men jag har svårt att uttrycka mig på rätt sätt i vissa lägen. Kanske dags att dra sig ur denna tråd..
    nej gör inte det  tycker du ska stannar här ,det är knepigt i bland för vi sitter ju inte hemma i vardags rummet alla tillsammans ,på nätet är det lätt att blir missförstod ,man  kommentera bara efter vad man  läser
  • Rååsa Smurfen

och det är okej att tycka precis som man vill ,men jag tycker det är kul att kunna diskutera det man tycker olika okså inte bara allt man tycker lika 
    säger förlåt igen   

• Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:12:21 följande:
    nej gör inte det  tycker du ska stannar här ,det är knepigt i bland för vi sitter ju inte hemma i vardags rummet alla tillsammans ,på nätet är det lätt att blir missförstod ,man  kommentera bara efter vad man  läser
    Jag har känt flera gånger att jag borde lämna denna tråd, eftersom det blev missförstod och sedan har ni tvivlat på mig och hur jag kan gilla Michael. Jag är inte som er andra, jag har inte växt upp med Michael och det är jag så jävla ledsen för. Jag fick inte den chansen som ni har fått, i min familj har vi inte lyssnat på Michael så som i andra familjer.
    Jag önskar att vi var en sån familj så jag kunde växa upp med Michael men det har jag inte gjort.
    För första gången jag hörde Michael, då såg jag Michael's You are not alone video, och blev förälskad i mannen som sjöng dessa underbara och magiska ord. Jag började att lyssna mer på andra låtar så som They don't care about us. Ni har ändå varit med honom under sin tid som den stora The King Of Pop, ni är troligtvis födda antingen i början eller i mitten av 70-talet, jag föddes 88. och visst är Beverly ett år yngre än mig och har ändå lyckats upptäcka honom i en tidig ålder till skilnad från mig. Men det har oxå med att göra att hennes kanske, familj så som mamma, pappa eller syskon som lyssnat på honom. Jag har inte haft någon som jag vet har lyssnat eller tyckt att Michael är bra.

Jag har fått upptäcka honom själv, och jag kom sent in i det stadiet att jag började gilla Michael, men det är inte förrens nu. Efter hans tragiska bortgång jag inte kan få nog av denna underbara och unika man som gjorde moonwalken ett danssteg.
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 13:20:49 följande:
    Jag har känt flera gånger att jag borde lämna denna tråd, eftersom det blev missförstod och sedan har ni tvivlat på mig och hur jag kan gilla Michael. Jag är inte som er andra, jag har inte växt upp med Michael och det är jag så jävla ledsen för. Jag fick inte den chansen som ni har fått, i min familj har vi inte lyssnat på Michael så som i andra familjer. Jag önskar att vi var en sån familj så jag kunde växa upp med Michael men det har jag inte gjort.För första gången jag hörde Michael, då såg jag Michael's You are not alone video, och blev förälskad i mannen som sjöng dessa underbara och magiska ord. Jag började att lyssna mer på andra låtar så som They don't care about us. Ni har ändå varit med honom under sin tid som den stora The King Of Pop, ni är troligtvis födda antingen i början eller i mitten av 70-talet, jag föddes 88. och visst är Beverly ett år yngre än mig och har ändå lyckats upptäcka honom i en tidig ålder till skilnad från mig. Men det har oxå med att göra att hennes kanske, familj så som mamma, pappa eller syskon som lyssnat på honom. Jag har inte haft någon som jag vet har lyssnat eller tyckt att Michael är bra. Jag har fått upptäcka honom själv, och jag kom sent in i det stadiet att jag började gilla Michael, men det är inte förrens nu. Efter hans tragiska bortgång jag inte kan få nog av denna underbara och unika man som gjorde moonwalken ett danssteg.
    Det spelar ingen roll alls hur gammal man var när man upptäckte han  ,hur mycket man lyssnat på hans musik osv  .Bättre sent än aldrig ,men ibland kan det blir ålders skillnad när man disskutera vissa saker ,men det är ju helt naturligt ,det är så det är i livet oavsett om det är MJ eller tex barn uppfostran ..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson