• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen

jag kom på ett namn i går {#lang_emotions_smile} Till minne av MJ The king of pop  men i sorgetråd är nog nödvändigt  för att vi ska få har den i fred

• nomina

Oj vad ni har skrivit mycket! (som vanligt) har massor att gå igenom, får sätta mig sen o börja kika igenom... kanske finns massa mysiga länkar att titta på en lite mulen söndag som denna!
    Äntligen ledig, har varit jobb, hundpassning och 4årskalas hela helgen! :)

Fullt ös med andra ord, nämnde lite blygt för en av mina bröder o hans tjej att jag köpt en MJ-docka för 700:-
    Dom tyckte jag va galen! Men hans flickvän erkände snabbt att hon nog hade köpt en elvis-docka om de vore så! :)

Förresten, dendär MJ-bagen med 32-skivor i, finns den inte att köpa i sverige?
    Har bara hittat den på utländska sidor.. Förutom på tradera eller blocket typ då...
    Blir sugen på den när alla pratar om den! :)

• nomina

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 11:01:06 följande:

jag kom på ett namn i går  Till minne av MJ The king of pop  men i sorgetråd är nog nödvändigt  för att vi ska få har den i fred
    Låter som ett bra förslag!! *tumme upp*
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 10:59:17 följande:

God morgon ,trist när trådar dö  min shopping tråd har jag hängt i 2 år  så den är seglivad och jag hoppas den aldrig dö..
    Har häng i den där bf tråden sen jag var gravid
  • Rååsa Smurfen
    nomina skrev 2009-08-09 11:03:12 följande:
    Oj vad ni har skrivit mycket! (som vanligt) har massor att gå igenom, får sätta mig sen o börja kika igenom... kanske finns massa mysiga länkar att titta på en lite mulen söndag som denna! Äntligen ledig, har varit jobb, hundpassning och 4årskalas hela helgen! :)Fullt ös med andra ord, nämnde lite blygt för en av mina bröder o hans tjej att jag köpt en MJ-docka för 700 om tyckte jag va galen! Men hans flickvän erkände snabbt att hon nog hade köpt en elvis-docka om de vore så! :)Förresten, dendär MJ-bagen med 32-skivor i, finns den inte att köpa i sverige?Har bara hittat den på utländska sidor.. Förutom på tradera eller blocket typ då...Blir sugen på den när alla pratar om den! :)
    nej har bara sett den där och på tradera
    http://www.dvdsetshop.com/Search.aspx?keyword=michael%20jackson
    De till och med levererar den direkt till din dörr  
  • nomina

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 11:26:06 följande:

nej har bara sett den där och på tradera www.dvdsetshop.com/Search.aspx till och med levererar den direkt till din dörr  
    Oj oj oj, sån lyxig sevice alltså! Har du köpt den där? Tar de lång tid från de att man har beställt och betalat den tills den kommer?
    Får nog bli vid nästa löning tror ja... den kostade runt 800:- va?
  • nomina

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 11:27:14 följande:

I dag når vi nog 10.000 inlägg
    I think so to!! :)
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-09 02:05:14 följande:
    Det tycker jag med. Vi får klura ut nå namn
    Jag kan göra en tråd...
    BooBoo skrev 2009-08-09 02:09:33 följande:
    Morgonpigga barn och en kvällsmamma är inge vidare kombination. Jag är INGEN morgonmänniska. Tar kankse två timmar för mig o komma igång, innan jag ens får i mig frulle.. Kaffe går bra. Den dan jag börjar jobba. Jisses säger jag bara. Har gått hemma i fyra år..
    Du kan ju jobba kväll.. Eller natt..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson