• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 12:31:37 följande:
    som du sa de måste vara äldre ,så nu är det väldigt olämpligt
    ja de är alldeles för unga nu...
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 12:37:40 följande:
    dåligt ,han ville göra testet bara för att han är rädd nu att HANS  kontakt med Paris  ska brytas ,vad då egon  om han lämnat spermar  för att ge Mivhael ett barn ,så borde han tänkt över det noga ,vad det är han gör .Han DONERAR  spermar för att ge sin vän ett barn ,han är INTE  pappa för det,han är donator och har inga rättigheter till detta barn ,vad som än händer !!jag tror ingen domstol någonsin kommer att gå med på hans önskan
    troligtvis inte, Men jag kan förstå honom oxå, han är ändå gudfar och vill behålla kontakten med barnen. Det skulle jag oxå vilja om jag var gudmor till någon väns barn och sedan dör han/hon..
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 12:47:37 följande:
    ja min kom okså tidigt ,min bror mötte han ute på gården och slängde in paket i sängen så jag vaknade med Michael i sängen
    Härligt!
    Sambon min tog emot MJ
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-09 12:15:53 följande:
    Jo jag har för mig det oxå, att han var de.. Och att MJ själv är gudfar till Nichol Richie
    Nicole?  
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 12:47:57 följande:
    ja de är alldeles för unga nu... troligtvis inte, Men jag kan förstå honom oxå, han är ändå gudfar och vill behålla kontakten med barnen. Det skulle jag oxå vilja om jag var gudmor till någon väns barn och sedan dör han/hon..
    jag kan inte förstå han när han vill har faderskaps test .. Tycker han ska kämpa för sin kontakt då som gudfar inte via faderskaps test ,konstigt att han som gudfar inte se till barnets bästa  utan bara tänker på sig själ {#lang_emotions_frown} Jag tycker att han egon verkligen ,hade jag varit Michaels  mamma hade jag aldrig förlåtit han för att önska göra ett faderskaps test tyvärr ..
  • KikiBoo

wikpedia o se där. MJ är gudfar. Hade jag ingen aning om...

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-09 12:51:48 följande:
    Nicole?  
    yess..
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 12:52:02 följande:
    jag kan inte förstå han när han vill har faderskaps test .. Tycker han ska kämpa för sin kontakt då som gudfar inte via faderskaps test ,konstigt att han som gudfar inte se till barnets bästa  utan bara tänker på sig själ  Jag tycker att han egon verkligen ,hade jag varit Michaels  mamma hade jag aldrig förlåtit han för att önska göra ett faderskaps test tyvärr ..
    Nej, man tycker ju han skulle kämpa för sin kontakt som gudfar som du säger. men familjen har ju sagt hejdå till honom av nån anledning :/
  • Rååsa Smurfen

jag tror Brooke att man tänker annorlunda som mamma ,du är ganska ung och har inga barn ännu .. men jag respektera dina tankar ändå .

Jag har gått igenom mycket och kämpar så hårt för mina barns bästa  ibland måste man sätta deras behov främst  och det gör så ont när någon  som säger att de bryr sig om barnen   bara ser till sina egna behov  .. JAG vill , JAG behöver mm

• Bevabus

Läste artikeln idag jag med och tänkte skriva samma sak i tråden. Tycker det är egoistiskt att MJ:s bästa vän inte kan hålla sig ifrån media som alla andra..
    Jag ser det som ett svek...
    Han vill fortfarande att Paris och världen ska se MJ som hennes pappa, men ÄNDÅ så känner han att han måste bevisa att han är hennes biologiska pappa. Hör han inte själv hur illa det låter? Och dessutom har barnen precis har förlorat sin Michael som de tror är deras riktiga pappa, så kommer hans bästa vän med nån sån här nyhet. Nä fy fan för honom!

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 12:37:40 följande:

dåligt ,han ville göra testet bara för att han är rädd nu att HANS  kontakt med Paris  ska brytas ,vad då egon  om han lämnat spermar  för att ge Mivhael ett barn ,så borde han tänkt över det noga ,vad det är han gör .Han DONERAR  spermar för att ge sin vän ett barn ,han är INTE  pappa för det,han är donator och har inga rättigheter till detta barn ,vad som än händer !!jag tror ingen domstol någonsin kommer att gå med på hans önskan
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 12:54:20 följande:
    yess.. Nej, man tycker ju han skulle kämpa för sin kontakt som gudfar som du säger. men familjen har ju sagt hejdå till honom av nån anledning :/
    jaha och då vill han  göra faderskaps test ....  jag förstå familjen till 100 % 
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson