• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Lana

Men Vt det var ju läääängesedan Lyckeli var i den fasen
    ja det är klart,allt kommer ikapp en ibland och det är inte kul alls.hoppas det blir bättre längre fram idag.KRAMAR

carina; ja min teori när jag läser ditt är att du hade mens med start den 14juni (den är inte alltid samma,min är annorlunda hela tiden olika länge och mängd) och runt den 27e hade du lite pga ägget fäste? för då borde du haft äl. så från det du skriver så tror jag du blev gravid runt den 28e juni.för om inte din 5-6 dagars blödning är mens så är ju absolut inte den lilla blödningen runt den 27e det.så det låter änså menst troligt att du redan haft BIM eller har det nu i dagarna.

• sthlmstjejen

Tack för alla grattis!

Har fått presentkort på Lindex, en fotlänk, ett fint kort och en blombukett av make och barn. Finfint!!

Melva: ja, du förstår mig nästan alltid Blir som sagt liiite stressigt ( ) med 3 barn ute, F är den jobbigaste ute nuförtiden. Hon vägrar att sitta i vagnen, ska iväg och krypa överallt och äta ALLT! Och samtidigt ska jag passa de andra så att det inte händer något. Var tog min lugna bebis vägen som nöjd satt i vagnen och kikade på syskonen?

VT: Visste inte att ni också planerade en till, lycka till! Själv har jag faktiskt aldrig planerat barn, kan tänka mig att det är jobbigt om det tar tid.

• Lana

mycket sant sthlm,det är skitjobbigt att planera.Elly var inte planerad men mycket välkommen.denna väntat är OLIDLIG.

• Lina S

VT - usch vilka trista nyheter om Marus bror, ska det aldrig ta slut.... Men va underbart att ni fick se de första stegen tillsammans. Har hon gått mer nu? Lana - gud va härligt med skagen Grattis Stockholm, bra presenter du fick Carina - ja med alla de symptomen så verkar det ju som du är gravid, men man vet ju aldrig. Håller tummarna. Kul att det är så många som är i verkstaden, det visste jag inte, håller tummarna för er alla. Känns kanske inte lika jobbigt denna gången för ni vet ju att ni kan bli gravida i alla fall? Själv blev jag gravid på studs båda gångerna så jag vet iofs inte hur det är att vänta. Idag har jag varit hos öronspec med Elliot, han ska bli opererad. Tömma örat på vätska och ta bort en polyp bakom näsan. Små ingrepp men det är ju alltid olustigt att söva små barn, min lille plutt Men nu kommer han sova bättre och inte snarka som en hel karl Jag fick också fixat 60 årspresent (mamma), 40 årspreset (Steve), 1 årspresent (Sam) och present till storebror när lillebror fyller år Lille - trist att du mår så illa. Hur är det med Williams blåsor?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lina S

Ursäkta att det är rörigt, hoppas mellanrummen dyker upp snart igen

• sthlmstjejen

Måste bara höra, ni som har facebook, hur gör man för att endast vänner ska kunna läsa ens info och meddelanden??

• Vilda Tiger

Sthlm
    Minns inte hur man ställer i det, men det ska inte vara svårt. Om jag hittar säger jag till.

Lina
    Härligt att bli gravid på en gång båda gångerna. Jag har en vän som inte har väntat mer än tre veckor från beslutet att skaffa barn tills plusset. TRE GÅNGER har det gått så fort! Shit... ja, det är iofs lättare att vänta denna gång, för dels vet jag att vi KAN få barn, dels har vi ju redan Lyckeli. Men man vill ju med en gång, helst igår, då man väl har bestämt sig för att ha fler barn. Du undrade om L har gått mer - nej det har hon inte. Vi har försökt men hon fegar ur. Det kommer, vi har def inte bråttom. Men det var så roligt att vi båda fick se! Dock går hon så himla bra då hon bara håller i oss med en hand nu.

• Lina S

Sam är långt ifrån att gå han har inte alls lust att gå och han är inte så stabil heller när han väl gör det och han måste hålla i båda mina händer. Men han är som en oljad blixt när han kryper

• Hallonsocka

Heidi: Vad ledsen jag blir Anar hur ni har det nu, förlorade min pappa för 6 år sedan. *läser vidare* Hu jävla fan. Skrik rätt ut. Gör det du behöver göra. Jag tänker på dig.

Vt: Men fy vad läser jag! Ytterligare mer cancer i familjen. Det är en jäävla skituppfinning den där sjukdomen :-/ Hoppas att han blir bättre snart.
    Wow! Börjat gå, vad häftigt!

Mareld: Hååå vilken mysig kväll! Grattis (eller vad man säger ) till 8 år tillsammans!

Sthlm: GRATTIS

Vi stitter på hotellrum i S-svall åker hem imorgon direkt efter frukost LÄNGTAR Hihi. vi får höras mer då vi "landat"!

• Rimfolina

sthlm: Grattis på födelsedagen!

Melva: Tack, de mår mycket bättre! Har båda på Movicol junior fortfarande men bara varannan dag (för att förebygga förstoppning).

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8