Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-08-03 13:22:46 följande:
    Oh, trist. Jag är glad att jag bara lät det vara. Lönade sig i slutändan, puh. Men jag fattar inte - de fixade Prolistern för att Powern var seg och nu är Pro värre! Med Powern fick man iaf besked om att uppladdningen var klar, sen var det bara att vänta sina 5 h . Men nu blir man ju hur förvirrad som helst!
    jasså är den kas? Vad trist! Har inte provat den än...
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

Jag vil också visa lurv! Här i vårens för stora, hoppas den sitter bättre nu:

här när Damien var lite mindre:

• Damien och Adrian

Hej tjejer  - allt väl? Shoppas det?

Imorgon blir det KönsUL, efter det ska jag förhopningsvis shoppa! Sist fick vi ju åka hem utan att få veta, Damien vägrade skreva, vi fick åka tillbaka efter en vecka. Kul när man åker 30 mil fram o tillbaka... Men vi fick veta iaf, och det var mysigt att se honom.

• Damien och Adrian
    Maria222 skrev 2009-08-04 21:27:30 följande:
    Underbara! Vilken härlig grön färg.
    den gröna är mysig. Har en djupare grön med men inga bilder på FL såvitt jag kunde se... vilken färg är du ute efter?
  • Damien och Adrian
    MyPreciousLove skrev 2009-08-04 21:30:32 följande:
    Hejsan!jag har en dotter på snart 2,5 år å jag funderar på ang lurvarna storleksmässigt...Om hon ska ha 92 el 98 om det är stor skillnad?Hon har 92 på POP windstopper men dem kanske är olika i storlekarna, skulle behöva snart gå över till 98 på pop alltså...
    Molos är normala en del tycker de är stora, köp inte baby92 utan vanlig 92 då, 98 blir alldeles för stort, tycker inte det är fint med uppvik, men det finns det andra här i tråden som gillar.
  • Damien och Adrian
    Maria222 skrev 2009-08-04 21:31:07 följande:
    Jag vet inte riktigt. Jag gillar färgerna grön, brun och beige. fast beige kanske inte finns?
    nej, beige finns inte. Brun och grön går nog att få tag i på Tradera, men jag tror annars att årets färger är blå, lila, grå och rosa. Grå med gula kanter kan ju vara fint om du vill ha en färg som smälter in.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-08-04 21:22:09 följande:
    Tror kanske att det skär sig lite för den röda från förra året är ju mer röd orange. Men personligen gillade jag ju inte den men denna hallonröda är helt underbar 
    fast jag köpte förra årets röda nu och den är verkligen härligt klarröd, inget orange alls!
  • Damien och Adrian
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-04 21:33:40 följande:
    Va de ingen här som ville ha en rååååååsa molo overall!?!? Jag har hittat en...
    imorgon vill jag kanske ha en. Idag vågar jag ingen köpa.
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-08-04 21:35:53 följande:
    Åh, äntligen dags för köns-UL. GUD vad spännande  Hoppas på massa shopping efteråt då! Kexis - Ja, lägg ut på T nuu! Har börjat lägga ut Millas kläder i 62 idag  Fiina rådjurssuiten och mina favvo älgar bland annat. Trsit!
    ja det är himla spännande! Först ville jag ha en grabb till, sedan ville jag ha en tjej, senaste dagarna har jag svängt igen.... men det spelar ju ingen roll, jag vill veta för att kunna shoppa mer kläder och för att ha ett namn till bebis. Adrian eller Kayleigh blir det. Kaylee om maken får bestämma stavning...
  • Damien och Adrian
    Fridac skrev 2009-08-04 21:37:23 följande:
    Vill någon länka mig adresser där lurvar finns? min jäkla google verkar inte funka, och tar bara fram svenska sidor :o(
    nya lurvarna finns inte än i Sverige, men vissa danska sidor har. Minns inte vilka det var...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14