Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-08-02 14:38:47 följande:
    ingen mer än litenpålandet som fått in nya katvig?
    {#lang_emotions_frown} usch de Katvig de fick in är ju gammal skåpmat. *surar* Kan de inte variera färger mer???
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-08-02 14:38:01 följande:
    skrev i din gb nu meeen jag vet inte om jag har så mycket mer 86
    jag har maaaaaaaaaaaaaaassor med 86 men blir trött bara jag hör om T, jag orkar inte men borde ta mig i kragen...
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-08-02 14:51:28 följande:
    åh jag tyckte färgerna var underbara!! rosa/rosa är superfina!!
    ja om jag får en tjej så... men de bruna är ju gamla, rosa har de haft mkt av nyligen.  

jag har lagt in lite bilder i BT - shopping och på Damien.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-08-02 15:08:46 följande:
    Vad go han är på bilderna!
    Tack! {#lang_emotions_kiss}  Nanoouvelourbyxan, den svartvita var ju du ansvarig för att jag köpte, Emilio var ju så fin i sin! D har haft sina fina på med men jag glömde nog ta bild, el så blev det med mobilen.  Ska snart tömma mobilen har så mkt fint där...
    Stormis skrev 2009-08-02 15:13:09 följande:
    Håll mig gärna uppdaterad . Eller liksom det är ju inte så svårt att gissa. Pojke-lämnar tillbaka, flicka behåller
    jag lär nog tala om hur det blir! Kommer jag ihåg det ska du få info också om jag skickar tillbaka, haha!
  • Damien och Adrian

Någon som kan tipsa om fina babyoveraller? Me too brukar ha roliga ibland, men vill ha supertjejigt om det blir flicka, ni vet, lite rosa och flufffluf eller sött rött, till grabb funderar jag på nya Me toos stickade med stjärnor, den är söööt.... men behöver en vinteroverall med... jag har flera lurvisar från Molo förstås, de behöver ni inte tipsa om.

• Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-08-02 15:25:40 följande:
    Småfolks rosa lurvoverall är väl det sötaste som finns?!
    ej sett den, är ingen fan av småfolk, det är inte de tråkiga äpplena väl? Har du länk?
    Stormis skrev 2009-08-02 15:26:01 följande:
    Räkcer det inte med typ lurv och åkpåse? Eller blir det så jämrans kallt i Skövde-hålan . Om du måste ha varmare hade jag satsat på en Holden fr förra året eftersom de har dubbla dragkedjor, fast jag gillar iofs den gröna från i år med....
    haha, nej har tänkt köra med åkpåse men vill ha overall om man bär t ex. Holden från föra året var svindyra på salgen enligt rapport - tyvärr. Årets gillar jag ej...

hej i tråden förresten, började med att uppdatera mig lite... Var nyss på bio, Hary Potter, kom hem och såg att jag vunnit nya NSjeans stlk 68 på T, kul!
  • Damien och Adrian

kollade in Katvig på matadorkids nu också, en sak jag tänkt på är att jag tycker att deras bomullskklänningar är totalt stillösa och supertråkiga.

• Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 22:23:03 följande:
    fy alltså va Katvig e fina i höst!!! *älskar*
    nä, det är trist tycker jag...

mololurvisen du visade var fin!
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 22:26:59 följande:
    Ska nog ha den lila/gröna velourklänningen tror jag  
    velourisarna är superfina!

Nä nu ska jag och maken se på tv! Kikade bara in en kortis.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-03 13:37:23 följande:
    Ah gärna...då kommer jag o bjussar på lite blåbär o skuttar runt i regnet Med mej är det kanon, har världens vildaste bebis i magen men annars är det bra Och med dej.Ha ha...inte manisk alls , men japp, jag går in i v 27 på torsdag.
    ja vi har ju samma dag, brukar inte ha stenkoll på veckorna men kikar ibland på mätaren som tickar på FL det är lite småkul att läsa om de olika stadierna. 

Börjar du också känna dig höggravid? Den goa tiden är nog över för mig, magen är enorm, jag har också en vildbase i magen som knuffar och trycker, jag känner lätta sammandragningar ibland redan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14