Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Måste berätta om min fyraåring som blivit full i bus

Hon har varit en väldigt lätt unge, men har börjat få humör under våren. Nu är det mer bus än humör. Igår klippte hon av en dm av sitt hår på ena sidan Hon gör slut på all tvål/schampo/duschtvål i ett nafs, hon busar i affärer (springer ut i skyltfönstret tex ) och har sig. Idag fick jag säga till henne på skarpen när vi var på Willys och då tittade hon på mig med stora ögon och sa "Men mamma, jag älskar ju dig. Jag älskar dig mamma, det vet du väl?"

Gaaaah.

• snigelina
    isako skrev 2009-07-10 23:49:32 följande:
    ooohhh hej o hå... Det är då man känner sig som mother of the year... *suck* De vet vilka knappar de skall trycka på de som räkorna
    mortillsju skrev 2009-07-10 23:47:36 följande:
    De vet precis hur de ska linda en runt sitt finger Sötisar.
    Jaaa, jag blir smått tokig på henne ibland *s* Tror minsann lilla damen får stanna hemma när vi är i affärer i fortsättningen Försökte förklara för henne förut att bara för att jag älskar henne också (förstås!) så betyder det inte att hon får göra vad hon vill, men det gick nog inte riktigt hem.
  • snigelina
    Morty skrev 2009-07-10 23:52:56 följande:
    Jag med...skulle haft lite till med på den där listan trots allt.....
    Hon beställer nog fler gånger sen Jag måste sääälja massor förts också!

Fast jag är lite ledsen att jag inte kan köpa så mycket till mina stora tjejer. Dumma Molo..
  • snigelina

Godmorgon

ängeln - Hoppas vädret bättrar sig och att semestern blir bra ändå

• snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 09:07:14 följande:
    Godmorgon...är såååå trött idag efter att ha brottats med 3 ungar i sängen hela natten, här ligger man i en stor dubbelsäng men vi 4 låg på knappt halva, för alla tre skulle självklart ligga så nära mig som möjligt!! De bråkade i evigheter om vilka som skulle ligga bredvid mig så till slut fick jag lägga mig på rygg med Maia på magen och sen en på varje sida. Har inte sovit ett jävla SKIT för INGEN av dom kunde ju ligga ett dugg stilla heller!!! *suck* Jag börjar förstå avrför min syster klagar på sömnbrist...
    Men ooooj, vilken natt Hur gamla är de andra tjejerna?

Stackars dig som inte kunde sova nåt, och så ska du orka hela helgen också.. Du får slänga ut  ungarna med F så du får sova lite sen
  • snigelina

lillronya - Gullungarna i bt Ska bli spännande att se hur byxorna håller sig i tvätten..

• snigelina
    lillronya skrev 2009-07-11 09:25:18 följande:
    Tack! JA det ska det verklligen! De känns väldigt bekväma iaf. Provade stl 140 igår.
    Hur satt de på dig? Hur verkar de vara i strl?
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-11 09:41:55 följande:
    JA här händer det inget nästan. Förmodligen har de ett liv. Usch vad trist att han jobbar så mycket i sträck. Min är ledig för en gångs skull.
    När ska ni kakla
  • snigelina
    Reatips!

Busloppan ger ytterligare 20% rabatt på rean i webbutiken med koden Familjeliv
  • snigelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-11 10:39:31 följande:
    Å där bröts min hoppingtorka
    Vad blev det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14