Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

nu sover sonen, dax att ha mys med maken!

Vi höres imorgonkväll!

stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

Hej tjejer!

Var på könsUl idag och det visade sig vara en liten Adrian, Damien ska få en lillebror!

Stormis: Katvigs velourklänning  - du får en ny chans på den! Jag skickar tillbaka den imorgon.

• Damien och Adrian

Tack alla!

Jag har huvudet fullt med alla killmolosar jag ska köpa nu och går igenom den garderob jag redan köpt - tar bort vissa tjejiga plagg och ser övber vad jag ahr i övrigt. Det mesta är väldigt unisex eller grabbigt så det är ju bra.

• Damien och Adrian
    Morty skrev 2009-08-05 23:27:40 följande:
    kikar in lite snabbt....Tror ni man kan ha babuschka tights och rosarandig velour klänning från katvig?  Eller man ska satsa på en enfärgad lila istället?
    ja det låter fräckt, enfärgat är lite förutsägbart.
  • Damien och Adrian
    buffas skrev 2009-08-07 18:13:51 följande:
    Nån som vet var jag kan få tag på ett par nova star jeans i strl 86 gärna rea men inget måste?????
    www.litencorrelin.se brukar ha jeans, rea hittar du aldrig på nätet om det inte är Tradera.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-07 17:58:10 följande:
    Tillbaka från affären, gick o småfnittrade åt Greta garn genom hela Konsum Nu har vi iaf glass så vi klarar oss över helgen.Alltså jag klarar inte av denna värmen, mina fötter svullnar så det värker i dom *stackars mej*, sorry alla soldyrkare men nu vill jag ha höst
    nä man orkar inte med värme som gravid och jag börjar bli högravid, magen är stor nu alltså. Mår du bra i övrigt?
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-07 18:32:59 följande:
    Nääää verkligen inte. Fast jag tycker sådär om värmen även som ogravid, gillar bäst när det är sådär lagom varmt och INTE 30 grader. Jodå, jag mår bra, förutom fötterna som svullnar då Själv då? Har ni varit på köns ul?
    jajamänsan, det blir en pojk till - Adrian!

Jag brukar inte ha stora problem med värmen i övrigt, men nu är det tufft, jag får solsting på 5 min... ska börja jobba på måndag, satsar på heltid till sista okjtober, får se om det går. Jag börjar tycka att det är lite tungt och besvärligt, men eg mår jag bra.
    lillronya skrev 2009-08-07 18:35:21 följande:
    Ursäkta om jag ber om upprepning, men vilka har fått in nya molo?Alltså fleecarna och lite leggings och sånt kul.
    BoR, LLM, matador, EST tror jag.
  • Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-08-08 15:18:29 följande:
    här kommer en till storleks fråga Är holden overallerna små i storlekarna?
    nej de är stora.
  • Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-08-08 15:18:29 följande:
    här kommer en till storleks fråga Är holden overallerna små i storlekarna?
    iaf förra årets!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14