Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-08-04 21:38:12 följande:
    Incommunicado- Spännande med UL! Hoppas att h*n skrevar
    Pimm skrev 2009-08-04 21:38:09 följande:
    Nu är vi hemma efter en dag i Köpenhamn. Hittade alla butikerna jag fick tips om och köpte en grön lurvfleece för 100 danska:) den sista dom hade. Visserligen strl 62 men den passade min 1-åring!? Visserligen inte så länge men till det priset så spelar det ingen roll, eller så får den traderas:) Hittade Molo butiken på Illum och fick se alla nyhetern och även då regnbågsoverallen som jag beställt men inte fått än och jag ångrar inte en sekund för jag gillade den helskarpt. I Dk tog dom 1200 danska för den och det betalade jag i svenska här hemma!Sedan tyckte jag att Zara baby hade mycket fint och där fick vi köpt en tjockt fodrat stickad kofta/jacka, tuff:) Så mycket människor på ströget och vi är helt färdiga:)
    låter som härlig shoping/fönstershoping!
    lillronya skrev 2009-08-04 21:37:36 följande:
    Tjolahopp i tråden!Vad händer här?
    hejsan! Lurvsnack mest.
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    kexchoklad skrev 2009-08-04 21:39:38 följande:
    Jo fast jag tror att jag väntar tills bb närmar sig.. Det är bara långärmat så jag är rädd att det inte går så bra nu, fast det kanske gör det? Jag skulle verkligen behöva fylla på shoppingkontot
    jag tror långärmat går bra, sommaren är ju över. Folk köper vinterkläder som tokar redan.
  • Damien och Adrian
    kexchoklad skrev 2009-08-04 21:46:01 följande:
    Hmm, jag kanske vågar mig på att lägga ut lite då. Tröjor i 68 (molo) skulle ni våga lägga utrop 1kr på dem? De brukar ju kunna gå ganska dåligt på T och jag vill ju inte ge bort dem..
    nya el beg? Tycker att nya går förvånansvärt bra, jag håller utkik och ser sällan riktigt bra priskap...
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-08-04 21:46:48 följande:
    Har du någon "känsla" då? Jag kände hela tiden på mig att det va en tjej, fast vi inte hade kollat.. Men det där kanske kommer senare iofs. Spännande hursomhelst! Jättefina namn båda två! Adrian var jag inne på om Milla hade varit en pojke, inte sambon dock. haha. Kayleigh är fint också, också gillar jag Haylee! Tycker det är tokfint!
    Inte direkt, å ena sidan är jag säker på att det är en grabb, det känns "förutbestämt" då alla i makens familj bara har grabbar och jag alltid (förr iaf) ville ha en tjej...  så jag tror det är en pojk kanske.
    Men å andra sidan, jag har hela tiden haft en liten magkänsla att det KAN vara en tjej, det var två därinne från början och jag fick ett missfall så det här är överlevaren, klart det är en liten flicka.

Damien heter Adrian i andranamn tyvärr, vi är lite andefattiga, vi gillar ytterst få namn. Kayleigh var med redan då Damien kom till, det är vårt absoluta tjejnamn.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-08-04 21:51:04 följande:
    Lila med grönt
    tokfin!!
    kexchoklad skrev 2009-08-04 21:50:32 följande:
    begagnade
    de har jag noll koll på tyvärr, jag köper bara nytt. Men jag lägger aldrig ut 1 kr av princip jag lägger minstabud jag kan tänka mig, börja med 50 kr? Det kna ta längre tid att få bud, men de kommer.
    Maria222 skrev 2009-08-04 21:49:27 följande:
    Ja grå låter ju alldeles underbart! Får bli en sån om jag inte hinner fynda någon brun på tradera innan.
    den blå med grå kantband var tokfin med kolla på de länkar vi skrev ovan här, de danska.
  • Damien och Adrian
    kexchoklad skrev 2009-08-04 21:53:59 följande:
    Den är superfin! Jag hade ju bestämt att Ella ska få en hallonröd med gula kantband, men hon kanske måste få en lila också. Hon har iofs den lila från i våras så det känns ju onödigt. Elias ska ju också ha en lurv eller eg skulle jag vilja ha en vantfleece till honom.
    den blå lurven är kalasfin med grå kantband!
  • Damien och Adrian

såg den här gamla bilden från förra somaren på Damien, den är för underbar!

• Damien och Adrian
    havsvind skrev 2009-08-04 21:57:56 följande:
    Är det nån av er som har koll på om det går att köpa det rosarandiga Katvig i någon svensk webshop?
    matadorkids med tror jag.
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-08-04 21:59:34 följande:
    Ja, klart det är en stark liten flicka då  Jättefina namn båda två! Du får meddela här imorgon resultatet
    Tack!

jadå det ska jag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14