Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 21:47:48 följande:
    Oooo.. ska jag eller inte?  Fina fina jue..
    {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 21:49:43 följande:
    Antagligen så reagerar dom inte alls Det måste nästan vara hot om livet för att man ska få gehör.. Men lite råd och en vinkel på saken kan jag säkert få.. Mitt hopp är att dom kan prata med honom..
    usch fy fasiken vad maktlös man kan bli i detta samhället {#lang_emotions_yell} man får ju ingen hjälp nu förtiden
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-23 21:50:37 följande:
    hehe näää
    {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 21:51:12 följande:
    Tack Å förut va det glassen som drog dygnet runt   ha ha ha.. Du e rolig du
    men amnings suget kan vara grymt jag hade nojan på pollysar när jag ammande lillebror
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 21:52:24 följande:
    Mmmm... sååååå fina!!! Ska börja använda dom nu trots att de är 104:or, nu har dom legat länge nog i skåpet
    dom skulle ju legat i MIN gaderob juuu eller isabels såå fin till knapptröjan med prickarmar
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 21:53:43 följande:
    Ja mitt sug efter sött är mycket värre nu än när jag var "lovligt" tjock
    jaaa mitt sug var grymt lite taskigt av moder natur tycker jag
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 21:58:31 följande:
    Riktigt taskigt och inte fixar amningen mina gravkilon heller så för min del är moder natur en ond sate ..Stoffe får ju gömma snasket innan han går till jobbet för annars skåpäter jag tills det är slut
    haha din stackare och stackars moder natur
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 21:58:38 följande:
    Ja det är rätt hemskt.. Jag har ju sökt hjälp mot honom i mååååånga år och inget har förändrats från hans sida, det är nästan värre nu iom att barnen är äldre.. Men denna gång är det ju alkohol med i bilden tex å det är ju olagligt att förse underåriga med det så det blir väl den biten jag får gå på..Å jag hade en långt samtal med tjejerna idag var för sig..Bella bröt ihop alldeles!! Hon orkar inget mer sa hon, trött på alla hemligheter hon vill inte ljuga.. Hon fick prata av sig och berätta alla "hemlisar" hon visste tex om piercingen men fick absolut inte berätta för mig, stackars liten grät floder och ville bara berätta..Emelie är bara arg på mig, pappas ord som kommer ur munnen på henne.. Jag försökte förklara så tydligt jag kan att detta var fel gjort av pappa, men hon anser att jag är den elaka som inte vill ge henne en piercing, alkoholen ljuger hon om det ser jag på henne.. Har hittat mer bevis på att hon fått dricka bland hennes sms..*trött o ledsen*
    usch vad jobbigt för dig gumman och för stackars lilla bella som liksom sitter i kläm.
    Jobbigt situation för er alla. Hoppas att nån från soc eller liknande tar tag i det, och tar sig ett snack med honom! Bästa hade ju varit om du hade fått full vårdnad och full makt! *kramar*
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 22:01:05 följande:
    Glad att jag behöll dem
    äsch då
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-09-23 22:26:20 följande:
    Varför då, det är ju fuskpäls?
    ja men päls som fuskpäls. fuuult
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 22:27:34 följande:
    HA HA HA HA HA   Guuuuu vilken rolig Fy va ful!!!
    jaaa eller hur huuu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14