Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-13 00:48:24 följande:
    Vad kostar smågryns mudd jeans? Är hon "en av oss"?? Tycker jag känner igen fina lilla modellen...?!
    beställde när det var rea.
    Rekommenderar INTE..
    SUPERlång lev tid.
    Där är modeller från tråden, ja, men hon är inte "en av oss". Nog så att nån som shoppat där skickat bilder till henne som hon lagt i bloggen.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

liljan: usch.. lider med dig o Maia..
    humla: grattis till att blivit fru
    raihana: kul med nya molosar sådär oväntat!

Har fått svar från smågryn, eller ja en annan svarade att nej självklart behöver jag inte ringa polisen. Det har visst hänt en del så smågryn ska ta en paus från smågrynsyeriet för att orka med.. Jag fick maila mitt kontonr för att få pengarna tillbaka.
    Jaha... där ser man... varför inte skicka ut ett massmail till sina kunder eller iaf de som har beställt så att dom vet?? Nej fy sjutton va oseriöst.. Handlar då ALDRIG där igen... Ligga ute med pengar i en månad för att sen få erbjudande om återbetalning först när man hotar med polisanmälan.. jo det var ju verkligen ett bra ställe...

• jojoa75
    Flock skrev 2009-07-13 11:50:08 följande:
    Hej!Har inte varit inne o läst här på evighet. Mannen har haft en veckas semester och då blir det ingen datatid för mig. Härligt!! Läste lite vad ni har skrivit i natt och jag kan väl summera att jag oxå är VÄLDIGT sur på smågryn.. En månads leveranstid för tre mössor. Hon lovar att jag ska få tillbaka halva priset på en av mössorna för jag har fått vänta och hon har lovat tyger som inte finns m.m. Har fortfarande inte sett till någon kompensation..När jag äntligen får hem mina mössor så är de så dåligt sydda att jag lika gärna kunde sytt dem själv. BLÄ!!!!  ALDRIG mer smågryn för min del! En mössa är till på köpet för liten!! Sur är jag!!Mitt bästa köp förra veckan är en vit hummelväska. Ska lägga upp en bild när kameran är laddad Hoppas att allt är bra med er!!
    jisses... nej det där var då inte nåt att rekommendera...
  • jojoa75

hej hej
    kikar in en snabbis...
    följetongen ang smågryn fortsätter...
    I måndags blev jag lovad pengarna tillbaka, idag har jag fortfarande inte fått dom.. dock ett mail där det stod att återbetalningen skulle fixas idag.
    *tror det när jag ser det...*

• jojoa75

gillar inte nya FL-sättet att man kan visa en enskild medlems alla inlägg.. kommer nog att tömma hela mitt bg, eller är jag bara för nojig nu??

• jojoa75
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 19:11:28 följande:
    Ullis 10 skrev 2009-07-19 19:06:21 följande: jo ngt sånt önskar man inte ens sin värsta fiende att gå igenom =(
    kikar in en snabbis o såg ditt inlägg, tårarna bara rinner här nu.. lider med dig!
  • jojoa75

hej hej *vinkar*
    Kikar in en snabbis o kollar om ni kommer ihåg mig
    Butte: såg att jag fått fint pkt från dig, ska hämta imorron, så kul! Tack!
    Den hallonröda jackan som finns bla på annacill är sååå fin Köpte den till Emma..
    Hon har två hummeloveraller till i vinter en brun o en lila och så nu molo jackan. Tror ni att hon behöver fler jackor o kanske överdragsbyxor??
    Är så sugen på både den lila och rosa oxå..

Jag som inte varit tokfrälst i lurvar innan har nu en till Lucas (turkos) och två till Emma (ljuslila o ljusrosa). Ska nog försöka slita mig ifrån en av Emmas, för jag vill köpa varsin ny till dom nu i höst ju...
    Sen skulle NovaStar komma med ny fleece oxå, blå o rosa. De har jag varit jättenöjd med!

Hmm hur mkt ytterkläder kan man ha egentligen?

• jojoa75

Ok då vet jag att jag inte är galen mao
    Vilken lurvfleece ska man då behålla... ljuslila el ljusrosa..
    Kollade in färgerna på ytterplaggen på LLM, där såg ju den rosa APful ut!! Riktigt skrikig ju.. Det trodde jag inte..
    Men skönt iofs, då är det bara en färg till på vinterplagg till Emma jag suktar efter, den lila

• jojoa75

Butte: blev ju nyfiken på väskan som du helt klart ska köpa för övrigt... Har du bild på den?

• jojoa75
    Raihana skrev 2009-07-22 15:24:38 följande:
    Jag tycker du ska behålla den ljuslila. Sååå fin ju!
    mm håller med, jag gillar nog den bäst iofs, köpte iofs den rosa i större strl..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14