Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

dax att försöka sova lite..

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    seadwarf skrev 2009-07-23 11:52:28 följande:
    Aa, låter ju som det kan vara läge för det
    Och var påstridig.. det tog mig nu nästan två veckor att få återbetalningen efter att jag fått mailkontakt om att smågryn tagit en paus.
  • jojoa75
    JuliaochNelly skrev 2009-07-23 11:52:52 följande:
    Här gjorde vi precis ett genom brott jag trodde verkligen att min dotter ville ha en regnbågsoverall men ikke. Hon pekade på den hallonröda och den lila.Någon som sett dom IRL villken är finast ?
    Har inte sett den lila IRL, men den hallonröda är SUPERfin!!!!!!!
  • jojoa75
    Fridac skrev 2009-07-23 11:53:39 följande:
    Vad är det jag läser? Är själv en "väntare" av kläder från smågryn (beställde under kampanjen i juni) har väntat, väntat och väntat. Mailat, inget svar. Kollar bloggen dagligen, men inget verkar hända därifrån. Vad ska jag göra???Visst är det en privatperson med litet företag som har det va´?
    Japp, o hon har visst "tagit en paus" från smågrynsyeriet... utan att meddela kunder som beställt och/eller betalat...
    Om du har betalat så råder jag dig att maila dom och var påstridig!!
    Jag skrev redan i första mailet att det är oacceptabelt att ta emot en betalning och sen inte leverera som utlovat och att det är jämställt med bedrägeri via internethandel och är grund för polisanmälan.
    Ja lite sånt där fina ord (har inte redigt koll på lagar, men jag kan jävlar i mig låta som om jag har det när jag behöver )
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-07-23 12:22:28 följande:
    Usch men vännen - jag måste ha missat - vad har hänt? Massor med kramar!
    tack
  • jojoa75

Kikar in en snabbis bara, läste lite inatt när jag jobbade. Jag har hummeloverall till Emma till i vinter, strl 98, det är ordentlig växtmån i den på henne, ska du verkligen ha 104 till Maia, loppan? Men det är klart hon är kanske längre än Emma, har inte mätt Emma på ett tag.
    Jag velar o funderar vidare om vinterkläderna till mina barn
    Lucas är klar, nu ska han "bara" välja färg på en till lurv, vilket tydligen inte är lätt..
    Emma funderar jag på om jag ska köpa en lila molo jacka oxå (har hallonröd redan) och så stickad mössa, läste att de ändrat passformen på den. Isf hallonröd tror jag och vilka byxor hon ska ha.. Ska ha ett par byxor, funderar på svarta eller lila eller hallon. Om jag har lila och hallon jacka så passar ju alla tre.. Hon har två hummeloveraller, så byxor räcker det med ett par.
    Och så funderar jag på lurv till henne.. ska nog köpa mörklila tror jag eller kanske hallon? Är den lika hallon som jackan tro?

• jojoa75
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 11:28:55 följande:
    men finns byxorna i röd ?
    japp!
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-07-25 15:56:26 följande:
    Haha ja, en himla tur att vi hann! Annars hade jag skämts! Jag som alltid brukar ha koll och vara planeringfreak. Vi ska på ett bröllop till om nån månad och det var kl 16 iaf
    bra att kolla upp det noga innan till nästa gång
  • jojoa75

vad säger ni tjejer om mitt vinterklädesproblem?
    Hallon jacka, lila jacka och ett par vinterbyxor
    Ska byxorna vara lila, hallon eller svarta?

• jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 15:58:00 följande:
    Halli hallå Idag har jag trååååååååkigt  Skulle behöva göra nåt skoj känner jag
    hoppa lite
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14