• Irma1

Hoppas Hoppas del 2

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2
  • Bette
    lisjau skrev 2009-09-28 19:12:07 följande:
    Har varit iväg på VUL idag :) allt såg fint ut och det lilla pret är 8 mm och det lilla hjärtat pickade :D Plockhönan. Jag kommer också bli inskriven på spec mödravården på östra. Men även ha kontakt med min egna mördravård. Dom kommer ockå ha extra koll på mitt hjärta då jag är turnerkvinna. Vi kan ha risk för förträngning. Dom har inte hitta nåt på mig hittils men det är bra att dom håller koll. Hur går det för er ruvare? KRAM
    Stort grattis till dig vännen. Visst är det härligt att se det lilla hjärtat picka på.

Kramar

Bette
  • Bette
    heja06 skrev 2009-09-29 15:03:46 följande:
    Irma1: Jag testade faktiskt första ggn RD7, eftersom jag kände att det var nåt som inte var likt de andra ggrna... Då var det ett svagt, men positivt svar redan då. och vi tar ju inte några sprutor som kan ge falska svar...
    Vågade du testa redan RD7, jag testade på RD14 kommer jag ihåg. Vi får vår lilla kille nu i början på dec.

Grattis till graviditeten

Bette
  • lisjau

Grattis grattis heja :D Underbart.
    Ja, jag föröskte få se hjärtat men jag tror jag missade det. men hon gav sig inte förens jag såg. Sambon såg ett itet fladdrande iaf.

Kram till er

• läslusen

Vad roligt lisjau och heja. Grattis!!!

• Plockhönan

Heja - GRAAAATTTTTTTISSSSSSS!!! Vad underbart! Så härligt!
    Nu blev jag riktigt glad!

Kram

• lisjau

Kämpa på kaka!!!

En stor KRAM till dig från mig.

Grattis igen heja. Det är grymt att få se lilla pyret.

• Irma1

Neeej Kaka.. Massa styrkekramar till dig..

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2