• Irma1

Hoppas Hoppas del 2

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2
  • Irma1

Måste bara berätta en rolig grej vad jag drömde i natt om Heja06 o Kaka76.. Vaknade i natt av att jag drömde att jag stötte på heja06 vid en busshållplats på Gibraltargatan o efter en liten stund så hoppar kaka76 av bussen o vi tyckte det va lite komiskt att vi stötte på varandra.. Inte för att jag fatta hur vi kunde känna igen varandra men mina drömmar är inte o leka me ibland.. Jag har drömt om att jag flyger på en flygande matta med Paris Hiltons hund o sen så va det en vit papegoja som låg på rygg o sköt ut sin bajs som en kulspruta då va jag o skulle servera på en tillställning på någon sorts vind så jag va tvungen att ta skydd bakom en stol. Den gången så vaknade jag av att jag grät o skratta.. Min pojkvän får ibland väcka mig för jag kan föra sådant liv så han inte kan sova ibland.. Jag drömmer ofta om att vi får en liten bebbe också men det är ju inte så konstigt nu, det är det nog många som gör när dom är i denna karusell.. Det är ju lite mer normalt än en jädrans papegoja

Ha nu en riktigt trevlig helg allihopa..

Kramar

• läslusen

Vilken dröm!
    Spännande att följa denna tråd! Pushar på...!!!
    Jag hade också läkaren med K-liknande namnet.
    Annars har jag varit och är fortfarande förkyld. Det är ju inte precis det man önskar sig nu i dessa influensatider men det är som väl är en gammal hederlig förkylning. Jobbigt nog.

• Kaka76

Hahaha ja Irma vilken dröm........

Cemali: Det va inget kul med förkylning, hoppas du piggnar till snabbt!

Är på ruvardag 13 imorgon, tycker dagarna gått riktigt fort den här gången Kanske beror det på att det är JÄTTE mycket på jobbet just nu. Mindre än en vecka till TD

Kramisar

• lisjau

Har varit iväg på VUL idag :) allt såg fint ut och det lilla pret är 8 mm och det lilla hjärtat pickade :D

Plockhönan. Jag kommer också bli inskriven på spec mödravården på östra. Men även ha kontakt med min egna mördravård. Dom kommer ockå ha extra koll på mitt hjärta då jag är turnerkvinna. Vi kan ha risk för förträngning. Dom har inte hitta nåt på mig hittils men det är bra att dom håller koll.

Hur går det för er ruvare?

KRAM

• heja06

Hej. Jag är idag på RD 14, och har tjuvtestat. PLUSSSS. Hoppas att det visar så på tosdag också, för då ringer jag på tfn-tid och bokar vidare delar... Håll tummarna

• Kaka76

Heja06: Säger GRATTIS här också!!!! Såååå glad för din/er skull! Självklart blir det ett PLUS även på torsdag

• Irma1

lisjau: Va underbart o se ett litet tickande hjärta..

Heja06: STOR GRATTIS KRAM Klart det blir plus på torsdag också..

• Irma1

Heja06: Jag känner absolut ingenting förutom att det spänner lite i brösten.. Men förra gången kunde jag inte vända mig om i sängen för det gjorde så ont i brösten o kände lite obehag i magen o fick då ett minus men nu känns inget.. Ja ja det visar väl sig nästa helg.. Jag är ju bara på ruvardag 8.. Va det första dagen du testa igår?? Jag vet inte om jag vågar o tjuvtesta för jag vill gärna vara ledig den dagen jag ska testa o det är en fredag..

Kram..

• heja06

Irma1: Jag testade faktiskt första ggn RD7, eftersom jag kände att det var nåt som inte var likt de andra ggrna... Då var det ett svagt, men positivt svar redan då. och vi tar ju inte några sprutor som kan ge falska svar...

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2